Gå til innhold

Slankerne

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere/oss?

Jeg har veid meg idag, er 92,7.

Dvs at jeg har gått ned 0,5 kg på ca 1 uke. Det er jeg fornøyd med. Har tross alt verken tid eller overskudd til trening i disse hektiske dager.

Synses det er herlig å se at flere klær passer og ikke strammer og håper jeg klarer å fortsette nedover =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, her går det så det suser...har snart tatt av igjen, det jeg la på meg i jula hehe.)) Gikk opp 4,5 kg på 1 uke i jula...nå har jeg tatt av igjen 3,5kg av de:) Er egentlig glad for at jeg greier der:))

I januar 2004 veide jeg 132 kg, i dag er jeg 75 kg:)) Det samme sm jeg veide i 7 kl... :PP

trener på senteret 3 ganger i uka,powerstep, pulsmix og corebare, ellers går jeg på bortoverski, når jeg har fri, og været tilater det....også er jeg utrolig glad og lykkelig :))))

Skrevet

Har vel ikke gått ned noe vesentlig, heller opp. Men tenker det blir lettere når det går mot lysere og varmere dager. Klarer ikke å gå ut på ski når det er 14-15 minusgrader og vind.

Flink du er da h@ppy. Mitt mål er jo egentlig også å komme dit hvor jeg var på ungsomsskolen, men jeg vet ikke hvor oppnåelig det målet er. Nå er jeg 12 kg mer enn jeg var da. Målet mitt er vel å gå ned 7-8 kg.

Skrevet

Start 04.01: 109,8

Forrige veke: 108,2

No: 108,1.

Besøk av lillesøs i helga (mykje nam) og har vore trøtt og uopplagt denne veka (lite trening). Fornøgd med at eg ikkje har gått oppover i alle fall, og satsar på at eg tar det igjen neste veke :o)

Skrevet

H@ppy det var jo utrolig!! Det er bra å gå ned så masse =)

Jeg ville gjerne gått ned til 70 kg, men tror ikke jeg klarer det + jeg vet ikke om det ser veldig bra ut. Jeg var 80 kg ifjor, og ikke da, men nå, når jeg ser på bilder så jeg ikke så gale ut. Og i alle fall ikke i forhold til i sommer hvor jeg var 20 kg mer =O

Men jobber og prøver og tydeligvis så går det rette vei om det går sent, og det er bra =)

Skrevet

Har ikke godt sånn kjempe bra her.. Men går jo bedre enn det gjorde før.. Men er svak for sjokolade.. Jeg veier 81,3 og vil ned til ca 59+-kg. Så har en del kg å ta av da.. Målet var og klare til sommerferien til barna startet i juni.. Så jeg liksom er klar til sommeren.

58 kg vog jeg før jeg ble gravid, men nå har jeg jo fått tre barn så er jo ikke sikkert vekta vil like lang ned før jeg føler meg vel.. men vi får se. Etter barn nr to vog jeg 69 kg og da ville jeg ta av, så må iallefall ned til rundt 60.. (jeg er ikke høy..)

Jeg prøver å legge inn trim i hverdagen. Går trapper. Gjør lit bøy og tøy..

Og nå har jeg kjøpt meg fitness ball og slik rokkering med bulete innside. Håper de vil bli flittig brukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...