Gå til innhold

Prøvere i Mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utålmodig og vil så gjerne bare sette igang med en gang:) Men skal starte prøvingen i mars, og håper at det klaffer fort!!

Har hatt lyst på barn i mange år så nå er snart tiden inne, vil så gjerne ha et lite nurk som er mitt:)

Men nå er snart tiden inne og er vel på tide og starte med folat snart:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kan henge meg paa her jeg ogsaa og hilse paa! Det bli mars, eventuelt april da, men man maa jo bare komme i gang. Jeg har nemlig troen paa at det kan ta sin tid... Mannen min er ganske nyleg "med " paa dette her, for jeg har vaert paa "mannen ikke klar" i mange aar naa, men naa har han heldigvis kommet paa tanken. Skal ta ferdig noen p-piller jeg har igjen og saa faar vi se...

Man burde vel starte med folat naa snart ja :)

Skrevet

Det blir antagelig April her også.. fant ut at hvis det klaffet med en gang ville det bli desember barn og det ble vi enige om at vi ikke hadde lyst til:) Men samme her også, jeg har hatt lyst på lenge og sambor har akkurat blitt med:)) Gleder meg så masse, men er livredd for at jeg ikke kan få barn.. men det får jo tiden vise:) Er ingenting som tilsier at jeg ikke kan få barn er bare noe jeg tenker mye på.. hadde vært så ille for meg hvis jeg ikke kan bli gravid:( Men dumt å tenke negativt før vi har startet å prøve:) hehe.

Skrevet

vel, har startet denne uka vi, skulle ikke før til høsten.. men hvem kan vente så lenge? ;-)

men, henger meg på med dere jeg :-) er jo prøver februar/mars.. hvem vet når det klaffer, håper bare det skjer litt fort!

• 2 uker senere...
Skrevet

Saa spennede!!! Lykke til, dtd88! Haaper det klaffer snart!

Jeg begynte med folat denne uka jeg, for aa begynne neste mnd. Er det nok, mon tro? Er saa spent selv at jeg sikkert kommer til aa forstyrre det hele med bare nerver...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...