Gå til innhold

Hei jenter! Er så stolt av å presentere min symptomliste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, symptomene har vært veldig like de jeg har før TR.

Stikkninger helt nederst i magen, ømme brystvorter. Meen, brystvortene har vært ømme lenger enn til vanlig, i tre uker, og det er en god del lenger enn vanlig for min del . Puppene har vokst litt, men jeg trodde de var litt hovne som de bruker å være før TR.

Bortsett fra det, ingen verdens ting... Én dag med hodepine. Pluss den følelsen av at det kanskje "er noe der", men den skal jeg innrømme å ha hatt før., Opptil flere ganger før...

Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest innlegg om at noen endelig har blitt gravide, og "de er jo såå heldige!! Hvorfor skjer det ikke noe her??" har jeg tenkt hver gang.

Jeg for min del var ganske lei, mistet litt håpet. Begynte å fokusere på å bli sprekere over nyttår, og deeer satt den jo. Jeg tror det ikke enda.

Kan jeg bli gravid, kan dere også! Det har jeg bevist, 10 mnd med prøving bak meg. Du som leser dette å ikke har blitt gravid, IKKE GI OPP. Ha en fin dag :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh.. det er som å lese om meg selv. :o)

Gratulerer så mye! Håper resten av svagerskapet blir like deilig.

I kveld skal vi på første festen som gravide, men siden det fortsatt er veeeldig tidlig så må ingen vite noe. Så "heldigvis" må jeg bare ta det med ro for å prøve bli helt frisk fra forkjølelsen jeg har hatt i 3uker nå.. ;o)

Kos deg videre!

Skrevet

ÅÅÅH! Nå skulle jeg inn å svare deg på tråden vår, og så ser jeg her at DU ER GRAVID =) =) =)

Gratulerer så masse Ida*!!!!! :)

åååå, testa du idag eller?? Ingen TR i sikte her for meg enda...

Klem!

Skrevet

Tusen hjertelig takk!! Gratulerer til deg og!

Hehe, greit med litt forkjølelse i sånne tilfeller ;) Kunne tenkt meg en forkjølelse selv, snart.

Ha det så gøy på fest, sikkert litt spesielt første gangen på fest som gravid - men flere ganger blir det=) Og kos deg videre du og! Hvor langt er du på vei forresten?

mini85: Tusen takk, dette hadde jeg ikke trodd, nå er det din tur neste gang! Og det GLEDER meg å høre at TR ikke har dukket opp. Er du på dag 35 eller 36, noe i den duren? Aldri si aldri vet du... =)

Jeg klarte ikke holde meg til mandagen med å teste, selvfølgelig... Bare måtte teste, typisk min utålmodighet.

Håper du oppdaterer om hvordan det går fremover!

Klem tilbake:)

Skrevet

Testet i dag tidlig glemte jeg å skrive, 37 dager etter sist IKM..

Skrevet

Hei! hehe, håper det er min tur snart :) tror jeg er på dag 34-35, men er jo ikke helt sikker på hvor lang syklusen min er...

Har de samme symptomene enda, men ingen TR :) er jo lov å håpe denda, håper testene mine kommer i posten snart hehe :) så kan jeg bli testoman igjen! ;) Kjenner meg igjen i det der med utålmodighet hehehe!

Masse lykke til videre, kjempegøy at den satt!

Regner med testen kommer i posten i løpet av neste uke, skal holde deg oppdatert!

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...