4nydelige Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Noen som har forslag til et barnevennlig sted for barn mellom 1,5 år og 8 år?
Rampongi Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Tenker dere sydensyden med charter eller er dere litt mer eventyrlystne? Hvor lang flytur, takler dere mellomlandinger? Tror dere kan reise omtrent over alt nå til dags De fleste selskapene tilbyr jo barnevennlige steder og når muligheten for all inclusive ikke er så dyr i tillegg tror jeg jeg kunne tatt med min pirat omtrent hvor som helst jeg. Noen elsker Egypt, andre Gran Canaria, andre vil ha fastlandsspania og noen velger hellas. Vanskelig å tipse dere synes jeg. Selv er jeg glad i Italia og Hellas, selv om kanske språket er lettest i spania. Dette er er flott sted i spania synes jeg (iallefall når man har med barn): http://www.eurobookings.com/playas-de-orihuela-hotels-es/hotel-servigroup-la-zenia.no.html?label=gg_en_bh_91509-spain-torrevieja-hotel-servigroup-la-zenia Kort vei til stranden, kort vei til kjøpesenter, 10 km til Torrevieja by og dere kan velge om dere vil fly til alicante eller murcia. omtrent like langt begge veier. Hotellet har lekeplass og svømmehall/treningssenter. Jeg har ikke bodd på selve hotellet, men trent en del der og brukt stranda mye, da min mor bodde et par gater unna. Man har soloppgangen rett utenfor vinduet
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Anbefaler Magriagalos på Kreta. Barnevennlig sted. Rolig sted litt utenfor alt egentlig. Ikke noe sted for ungdommer og festing, kun familiested. http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15069&categoryid=16&itemid=15069 Har vært der to ganger med små barn. Kjempe fornøyd. Nydelig barnevennlig strand. Minus er at det litt kjøring fra flyplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå