Spira31 Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er gift og vi har ei datter sammen som ble født i august 2007. Har prøvd på nr 2 lenge, mistet 4 ganger i løpet av 2009 (hadde ingen problemer med å få datteren vår!). Jeg ble født 150483 og han 100677. Tante rød kom akkurat på besøk igjen.. lurer på når blir jeg gravid igjen og vil det gå bra for oss i år ang barn i magen? tusen hjertelig takk for svar.
Spira31 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2010 Er du opptatt Sanna ? Eller noen andre? Vet ikke helt hvem som holder på her inne, har bare lagt merke til at du er veldig flink og aktiv:-)
Sanna28 Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Hei, Jeg så på deg før i dag, men fikk ikke helt opp noe. Jeg tror jeg ble litt forvirret av for mye informasjon... Jeg tror det er flere ting i livet ditt som kommer til å falle på plass i løpet av 2010. Jeg tror det er noe som gnager deg litt... Jeg er litt usikker på om det er jobb eller noe i familien... (Jeg har mest følelsen av det siste). Jeg tror ikke det er ift mannen/samboeren din. Jeg får opp at dere har det fint sammen. Jeg får opp at du kommer til å bli gravid når ting faller litt mer på plass rundt deg. Jeg tror ikke det er noe medisinsk grunn til at du ikke blir gravid nå og at det bare kommer til å ordne seg av seg selv en vakker dag. Jeg tror det kommer til å drøye litt. Jeg får opp noe høsten 2010, men jeg får også opp februar 2011. Lykke til
Sanna28 Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 så nå at du er gift, så stryker "samboeren"
Spira31 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2010 Hei igjen. Beklager det med for mye info...hadde ikke fått med meg det at du helst bare ville ha fødselsdato og thats it. Det er litt styr med jobb , for jeg sa opp den faste jeg hadde ifjor og har vært arb.ledig siden september..,men har hatt en ekstrajobb... skal i et jobbintervju 8.feb.. følelse? Håper jo selvfølgelig det er termin høsten 2010 du får følelsen av..hehe sånn er det jo når man har ventet lenge på nr 2.. får du opp flere barn også? tvillinger noen gang? (hadde selv en sterk følelse av tvillinger nå siste gangen jeg var gravid i sommer). går det an å spørre om du får noen spes.følelse av mannen min : 100677? Usikker på hva man kan spørre om eller ikke... mvh
Spira31 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2010 *dytter opp litt og håper på svar*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå