Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #1 Del Skrevet 30. januar 2010 Fant ut at jeg var gravid i begynnelsen av januar... Vet ikke helt hva jeg skal føle om situasjonen..Samboeren min har ønsket seg barn lenge mens jeg har en sønn på snart 4 år. Forholdet vårt går ganske opp og ned og akkurat nå går det ganske dårlig...vi snakker ikke sammen(nesten ikke ihvertfall) og han irriterer seg noe veldig over min sønn som er i den værste 3-års trassen. skjønner at det kan være vanskelig å ha tålmodighet med andres barn, men det kan bli ganske irriterende til tider når sønnen min surker så hermer samboern etter han!? hva ligner det egentlig? så hvis jeg beholder dette barnet så sitter jeg plutselig med 3 barn istedet for to, siden han oppfører seg som en... ARRRG...hehe=) måtte bare få den ut! noen som vet grensa på å få tatt medisinsk abort? tror det det heller den veien...trasig nok... denne graviditeten var ikke planlagt..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141361937-ganske-s%C3%A5-forvirret/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå