Gå til innhold

skal jeg føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ca 14 dager igjen til termin. De to siste ukene har formen gått opp og ned..Ned for det meste. Mye sliten, vondt i bekkenet, voldsomt nedpress, sliten, trett, smerter i ryggen (korsryggen spes), og nå ikveld har altså kvalme og hodepine kommet..tror jeg kanskje har litt feber også, er hvertfall varm i panna..Magen er hard, og har masse kynnere.

Hodet til barnet er festet så langt nedi og godt nedi bekkenet som det bare kan komme, og har vært det i en mnd ca nå.

Kan dette være starten på en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på. Du kan ha det slik i 1 uke til, eller du kan ha det slik i 3 uker til. Iverstefall 4 uker til. Det finnes ingen fasitsvar.

Du kan begynne å lure når du får regelmessige sammentrekninger som kommer hyppigere og blir vondere.

Skrevet

Sånn hadde jeg det med nummer 2, og var litt stressa og sliten i tillegg den dagen (litt p.g.a nr 1....) og da gikk vannet plutselig :) Så kan jo godt hende det stemmer for deg også :)

Skrevet

Er også stresset og sliten fra før av (av andre ting), så kanskje dette kan påvirke fødselen?

Tror jeg skal pakke bagen klar ikveld jeg, så jeg vet at det er gjort... :)

Skrevet

Er også stresset og sliten fra før av (av andre ting), så kanskje dette kan påvirke fødselen?

Tror jeg skal pakke bagen klar ikveld jeg, så jeg vet at det er gjort... :)

Skrevet

Ja, du skal føde! Men, når?, nei, det er det ingen som vet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...