Gå til innhold

Planer for resten av helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal rydde og vaske hus. Besøk bror min og kona. og litt annet slik små rusk som er greit å bruke helga til. Ellers ingen store planer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nettop vasket badet og tenkte og støvsuge resten av leiligheten her og vaske gangen og kjøkkenet også for det trengs. Vi skal kansje på kino etterpå å se olsenbanden filmen og imorgen skal vi i akebursdag alle mann :)

Skrevet

i kveld skal vi på middag hos min mann søster med fam.... ellers så har jeg planer om å rydde i skapene til barna..... :))

Skrevet

Mannen rydda hus i går så det er unnagjort :o)

I dag har vi vore på handlerunde (eldste fekk seg Duplo byggeplass som han har spart pengar til, lille fekk seg fleire truser og begge fekk seg litt nyte klede (salg eg gøy!), og så fekk eldste seg nytt bilsete og vi handla mat). Resten av dagen har vi vore på besøk hos pappaen min (mamma er på jobb), holdt han med selskap og ete middag saman.

No er vi nett komen heim og lille er i seng. Eldste sit og ser ein siste episode av Sauen Shaun (heilt utruleg morsomt!), før han skal i seng. Og om nokre minutt får vi besøk og skal spele rollespel for første gong på månadsvis! Gleder meg som ein liten unge!

I morgon føremiddag får vi besøk av ei veninne og jenta hennar som er på same alder som eldste. Skal ete lunsj, ake (viss véret tillet det) og spele spel. Og så skal eg på jobb i morgon kveld.

Full fart heile helga med andre ord :o)

Skrevet

Jeg hjalp mamma med handling i dag, og så måket jeg hos henne. Våknet til 20 cm nysnø i dag. (klikker snart!) Og så var det hjem og bruke en time på å måke her.... Nå har jeg kollapset i sofaen og har ikke tenkt å gjøre noe mer. Må vel ut en tur i morgen og måke litt til, for det gikk litt på halv åtte i mørket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...