Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 har ei lita på en mnd som er helt puppegal. hadde hun fått velge, så kunne hun låge med puppen i munnen 24 timer i døgnet... eg har masse melk, og hun spiser som en galning, og er veldig god og mett etter en pupp. men når hun skal rape, så gulper hun så masse at både jeg og hun må skiftes på...og rett etter gulpen så vil hun ha pupp igjen....og hun spiser hele den andre puppen også...å gulper hun masse opp igjen...spiser hun for masse på en gang? eller kan dette komme av noe annet?
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 jeg vil tro hun har fått nok om hun virker god og mett etter en pupp og gulper mye! har du prøvd å gi henne smokk? kan være hun har stort sugebehov og at en smokk kunne avlaste puppene dine litt
lille sprelle Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Det betyr at hun har fått mer enn nok. Har du mye melk, så kan det være lurt å koble bevisst av så hun får en pause for å få det ned i systemet før hun får resten av måltidet. Noen foreslår smokk ser jeg, og det er greit å ikke være smokk selv...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 takk for svar=) er en del tutting på puppen ja, så merker at hun har et stort suttebehov, men hun vil ikke ta smokken....har prøvd en del, men hun tar den bare litt i vogna og litt i bæresjalet, aldri ellers....får bare fortsette å prøve, så kanskje hun tar den til slutt=)
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 vi jobbet endel for å få jenta vår til å ta smokken, men det gikk til slutt lykke til!
_Løvemamma_ Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jenta mi holder også på sånn, særlig om kvelden. Prøver å koble henne av puppe å gi henne smokk istede, men da blir hun rasende! Veldig vanskelig å vite når hun suger fordi hun er sulten, og når hun suger bare for å suge. Når hun først har kommet med en sånn supergulp så er hun somregel så sulten at hun skjelver innen vi har fått skiftet klær på oss begge, så det virker som magen hennes tømmer seg helt. Nå tar hun endelig flaske, så vi skal begynne å gi litt flaske medoumpet melk om kvelden, så vi vet hvor mye hun får i seg, kanskje litt lettere å vite når hun har fått nok da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå