Gå til innhold

Kjære Sanna28,hvis du har tid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Så utrolig snill du er som gjør dette for alle sammen!!!:)

Hvis du vil, kan du se på meg?

Jeg er født 120886, er gravid..=)

Lurer på hva du kan se om meg, generelt også hvis du vil...:)

Tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er veldig usikker på kjønn når det gjelder deg. Fikk egentlig opp både gutt og jente... Du skal vel ikke ha tvillinger? Tror jeg heller mest mot jente hvis jeg må velge bare ett kjønn...

Jeg får opp at du har en jobb der du bruker pc mye. Pass på sittestilling og ta deg noen turer rundt der du jobber i løpet av arbeidstiden. Det kan være godt å få beveget seg litt.

Jeg får opp at du skal føde i mai/juni. Kan det stemme?

Jeg får opp at dere har en liten, koselig leilighet nå og at dere ser dere om etter noe annet. Jeg tror dere blir boende der ca et år etter barnet blir født. Da får samboeren din seg ny jobb og dere flytter til en større leilighet.

Jeg får ikke opp at du er gift... Jeg får opp at samboeren/kjæresten frir like før eller etter fødselen :) Det blir bryllup sommeren 2011.

Pass på beina dine ift vann i kroppen/hovne bein. Bruker du støttestrømper? Det kan være lurt å ta noen pauser i løpet av dagen på jobben som du får lagt deg ned litt. På en sofa el.l. Kanskje du kan ligge med beina litt høyt også. Pass på å drikke nok vann. Ta med en flaske på jobben og ha ved siden av deg. Da er det enklere å huske på å ta en slurk innimellom.

Jeg tror jeg skal ta kvelden nå snart, men hvis du skriver igjen/dytter denne så skal jeg se mer på deg senere i helga.

Lykke til!

Skrevet

Hei :)

Nå ble jeg veldig glad når jeg så du hadde svart meg:))

Er så utrolig gøy at du gjør dette..:)

Ja, jeg tror også jeg får jente :) Har følt dette helt siden før jeg ble gravid, og er 100 prosent sikker på at det er ei lita jente inni der=)

Akkurat nå jobber jeg ikke.. Men sant det om pcen :D

Blir nok litt for mange timer foran den hver dag...

Skal huske på det du sier om å drikke mye vann og å gå rundt omkring..Jeg bruker ikke støttestrømper nei, men føttene ligger høyt ofte i sofaen...:) og jeg drikker mye vann.

Men er kvalmen som er verst :( Er kvalm hver dag, hele dagen.

Så gleder meg til den går over ;)

Jeg har termin i September, slutten av september =)

Det blir spennende å se =)

Ja vi har akkurat flyttet til ny leilighet, syns den er veldig koselig og gammeldags ;) Jeg følte med en gang vi flyttet hit at vi skulle ha vårt første barn her, før jeg visste at jeg var gravid.. Men egentlig ser vi etter noe annet nå, som kan være litt billigere...

Så koselig at du tror han skal fri =) Vi har jo snakket mye om dette, men er egentlig økonomien det har stått på, han vil kjøpe ordentlige ringer :D Og så har vi snakket om bryllupp i 2011, men akkurat det har vi ikke planlagt... :)

Blir spennende fremover i allefall :D

Tuusen takk, Sanna! :)

Hadde ikke forventet at du skulle se mer på meg, men blir selvfølgelig overlykkelig hvis du gjør det :) :)

Du er supersnill ;) Husk å ta vare på deg selv også ;)

*klem til deg*

Skrevet

er litt frekk å dytter litt ;¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...