Gå til innhold

Det knirker i hodet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg holder på å bli gal.

Det knirker i hodet og ørene og jeg har så mye dotter at jeg omtrent ikke hører noenting. Jeg hoster og hoster og klør som en galning i halsen, jeg er tett i nesen, og uansett hva jeg gjør er det ingenting som hjelper.

KAN NOEN DRA UT DOTTENE OG KLØ MEG I HALSEN??? :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring gubben og gamla, de har lang erfaring med å dra. (*knis*)

Har du drukket te/melk med masse honning? Smaker hoggorm, men lindrer kløe :o)

Skrevet

Jeg har noe av det samme. Knirker mellom hals og øra, halsen er kaktus, dotter i øra, litt sånn lett kledelig hodepine. Men det bryter ikke skikkelig ut! Irritert ja. Slapp er jeg og, men ingen feber nei.

Skrevet

Jeg har feber da, og veksler mellom å holde på å dø av kulde innpakket i tepper, og holde på å dø av varme med bare singlet. KJEMPEMORO!

I tillegg fikk vi ny oppgave på skolen i dag, som skal presenteres for reell kunde på mandag...! JIPPI!

God bedring til oss!

Har ikke prøvd den der teen du nevnte Helene, har ikke te, hehehe;-)

Skrevet

Ehmmmm...har forresten ikke honning heller:-s

Skrevet

Jeg har bare to tepper rundt meg (og tidligere i kveld en varmeflaske med glovarmt vann i).

Lykke til med oppgaven:)

Jeg håper det ikke blir som i fjor. Da var jeg sånn feber og forkjølasyk. Og så gikk det over i en herlig ørebetennelse som varte i tre uker. Ja, jeg var gravid så slimhinnene mine var vel litt ekstra rare, men dog...

Nå er jeg ikke gravid i år (aldri mer, ho ho), men jeg er redd for ørebetennelse igjen merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...