Monajenten Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 ...og jeg holder på å bli gal. Det knirker i hodet og ørene og jeg har så mye dotter at jeg omtrent ikke hører noenting. Jeg hoster og hoster og klør som en galning i halsen, jeg er tett i nesen, og uansett hva jeg gjør er det ingenting som hjelper. KAN NOEN DRA UT DOTTENE OG KLØ MEG I HALSEN??? :-(
Hikken Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ring gubben og gamla, de har lang erfaring med å dra. (*knis*) Har du drukket te/melk med masse honning? Smaker hoggorm, men lindrer kløe )
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har noe av det samme. Knirker mellom hals og øra, halsen er kaktus, dotter i øra, litt sånn lett kledelig hodepine. Men det bryter ikke skikkelig ut! Irritert ja. Slapp er jeg og, men ingen feber nei.
Monajenten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har feber da, og veksler mellom å holde på å dø av kulde innpakket i tepper, og holde på å dø av varme med bare singlet. KJEMPEMORO! I tillegg fikk vi ny oppgave på skolen i dag, som skal presenteres for reell kunde på mandag...! JIPPI! God bedring til oss! Har ikke prøvd den der teen du nevnte Helene, har ikke te, hehehe;-)
Monajenten Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 Ehmmmm...har forresten ikke honning heller:-s
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har bare to tepper rundt meg (og tidligere i kveld en varmeflaske med glovarmt vann i). Lykke til med oppgaven:) Jeg håper det ikke blir som i fjor. Da var jeg sånn feber og forkjølasyk. Og så gikk det over i en herlig ørebetennelse som varte i tre uker. Ja, jeg var gravid så slimhinnene mine var vel litt ekstra rare, men dog... Nå er jeg ikke gravid i år (aldri mer, ho ho), men jeg er redd for ørebetennelse igjen merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå