Hedda39 Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hei,- jeg er kjempeimponert,- og du virker utrolig treffsikker,..... kunne ønske jeg kunne se like klart som deg!! Jeg har hatt en del rett på ting jeg ser,.. som regel bare føler jeg ting på meg,- men har pendel som jeg også spør av og til. Utrolig spennende er det hvertfall,.... Så om du har lyst til å bruke litt tid på meg blir jeg kjempeglad,... Skrev til deg på tråden du la ut også,... Lurer veldig på når jeg blir gravid. Et veldig høyt ønske! 131176 Ha en fin kveld
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei, Takk for det Jeg prøver så godt jeg kan. Kan bomme helt innimellom også, men men... Internett er fryktelig tregt her i kveld - bruker et halvt minutt på å bare komme inn på en side her... puh... så har ikke helt fått oversikt over alle som har lagt igjen ønsker... Skal prøve å få tak i Get i morgen og få litt raskere internett... Nok om det... Jeg bruker også litt pendel innimellom. Spesielt på datoer er det kjekt. Noen gang på kjønn. Jeg bruker også litt forskjellige kort og krystaller. Jeg får deg opp som veldig kreativ og åpen person. Jeg tror du kommer til å bli mer og mer åpen for det alternative framover. Jeg ser at du kommer til å gå på flere alternative kurs i årene framover. Jeg får opp varme hender på deg. Dette kan du utvikle mye selv! Du har også god kontakt med dyr. Har du prøvd å snakke med dyr? Jeg får opp at du har et barn fra før av. Stemmer det? Jeg har følelsen av at det er en gutt. Jeg tror du får ei jente og en gutt til. Jeg tror du kommer til å bli gravid før jul 2010. Neste kommer 2012/13. Jeg får opp at du ikke skal være så fokusert på el. Den er ikke helt når du tror den er. Jeg tror den kommer 3 dager etter det du har regnet ut. Jeg får opp at du generelt er veldig frisk og sunn person. Jeg får opp noe med kneet ditt. Har du en kneskade? Får opp håndball/fotball her. Spiller du eller har du spilt det? Jeg får opp at du bærer på en sorg etter en person som sto deg veldig nær. Denne personen er med deg og ønsker ikke at du skal ha det så tungt. Prøv å få kontakt med denne personen (tror det er en dame) gjennom meditasjon. Jeg tror du kan få mye støtte og svar på spørsmål på denne måten. Du er så intuitiv selv at du får til dette! Spør henne også om hun kan gi deg svar i drømmene dine. Ta deg noen minutter om morgenen før du står opp av senga og tenk etter om du har fått noen svar i løpet av natten. Lykke til
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 du kan også bruke pendel for å finne el. og spørre denne damen som jeg får opp som hjelperen din.
Hedda39 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2010 Hei Sanna,- opg tusen takk for at du tok deg tid..... Jeg kjente meg dessverre ikke igjen i så mye av det du skrev. Men åpen for det alternative det har du rett i:) Har ingen barn fra før, men var gravid for to år siden men mistet i MA. Har ikke drevet med noe form for ballsport, - og utenom besteforeldre som jeg mistet for ca 20 år siden har jeg ikke mistet noen som har stått meg nær. Så hvem du får opp der det aner jeg ikke,.. Jeg tar el tester så jeg bør vel treffe sånn ca hvertfall,..... vet jeg har hormonforstyrrelser, så skal snart vurdere prøverør om det ikke klaffre snart,... flere som har sett meg gravid om ikke så lenge,.. så hååpet er jo at du tok feil der også Når det gjelder dyr er jeg skeptisk,... er ikke vandt med dyr og derfor heller ikke veldig god kontakt med dyr,.... Så- jeg vet ikke om du har fått inn noen andre enn meg,... litt rart siden jeg er så åpen og vet jeg ikke er så vanskelig å se;) Men uansett tusen takk,... håper du synes det var greit med en tilbekemeld.. go søndag Klem
Hedda39 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 dytter jeg sanna,... Så du får tilbakemeld;)
Hedda39 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2010 hei igjen,,..du har muligens rett ang graviditet,... det vil nok ta litt tid,.. skal starte med ivf om noen mnd hvis vi ikke klarer det på egenhånd,.. har du noen tips??eller ser du noe rundt dette??? Selv om jeg ikke kjente meg igjen i alt du spådde så velger jeg likevel å tro det er noe i det du så skal mest sannsynlig på et kurs i juni,.. prøve å utvikle meg mer og lære flere teknikker,.. ellers håper jeg tiden fremover ikke vil bli altfor tung,.. litt redd for at bekymringen for å ikke bli gravid skal ta helt over styringen av livet mitt,... håper jeg kan holde motet oppe,... lykke til med videre spåing;)
Sanna28 Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Hei, Jeg bommet kanskje en del på det der, ja... Men kan hende det er litt mer som kan stemme, bare du lar det synke litt inn... Jeg tror det er lurt å begynne med ivf. Jeg tror du kommer til å bli gravid etter et par forsøk. Du bør satse på å bli med på det kurset til sommeren - det tror jeg blir veldig positivt for deg!! Det er enkelt for andre å si det, men prøv å ikke tenk alt for mye på det å bli gravid. Du har masse positivt foran deg dette året, så nyt livet!!!
Hedda39 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2010 Takk for svar,.. Håper vi ikke trenger mer enn et forsøk,...men så heldige er vi kanskje ikke??? Håper du har rett i at det er mye positivt for meg i dette året,.. de to siste har det ikke vært mye av det,.. så får prøve å finne noe positivt i livet,.. selv om graviditeten lar vente på seg,...
mysenjente34 Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 hei jeg lurte på om du hadde lyst til å spå meg jeg .. jeg ønsker meg en liten en til ..jeg har 4 barn gutt på 12 jente på 8 gutt på 6 jente 2 år hadde en spontan abort i mai 09.. jeg er født 010176 og sambo 300580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå