Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 VI Ønsker oss barn,prøvd en stund..Ingen problemer hos noen av oss.. kan du se noe godt i vente her Født 240972
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei, Jeg får opp at du blir gravid med tvillinger i juni/juli Jeg tror det blir to jenter. Evt jente og gutt. Prøv å ikke gå lei av prøvingen. Det kan fort bli litt mas ut av det etc. Prøv å slappe av - det ordner seg!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Takk ja vi er ikke så ivrige som før tar det litt mer som det kommer..Men ønske er jo der Ingen tvillinger i familien så det blir spennende Kunne du sett litt i forhold til samboerskapet mitt...Om det skjer noe positivt eller negativ der fremover ?
<3 Lukas <3 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 dytter litt til på denne jeg sanna28:)
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg fikk opp frieri med én gang! Masse positivt framover! Jeg tror du er alt samboeren din noen gang har drømt om!! Og jeg tror du føler det samme. Jeg tror det blir frieri i løpet av februar!! Muligens på valentinerdagen??? Evt i påska eller en annen merkedag dere har i løpet av våren...? Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå