Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sanna 28, vil gi tilbakemld. til deg.

Du har helt rett, vi driver å planlegger tur til varmere strøk. Du har også rett at mannen min muligens vil bytte jobb etterhvert. Han holder på å studere til noe helt annet.

Om meg så er jeg uten jobb fortiden.

Du har også rett i at sønnen vår er veldig forsiktig, sjenert. Han er ikke så utadvent ennå iallfall. Han begynte i bhg i fjord høst, så han har ingen venner egentlig, veldig forsiktg av seg.

Håper du har feil i at jeg ikke blir gravid før til høsten.

Så du tror ikke jeg treffer på eggløsningen denne mnd.

Forresten en ting til, kommer mannen min til å bestå i eksamen han skal ha snart?

Igjen tusen takk for at du tok deg din kostbare tid til å spå meg. Du hadde jo rett i mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Takk for grundig tilbakemelding!

Jeg tror det går fint på eksamen. Jeg får opp at det er to deler han skal igjennom. -Enten to deler på samme eksamen eller to dager...? Jeg tror han gruer seg mest til den ene delen. Men det går bra. Minn han på å repetere noe som står i et tynt hefte. Det er noe det vanligvis ikke blir gitt spm om, men det kommer i år!! Ellers bør han fokusere på alt han kan og ikke på alt han ikke har fått lest.

Jeg skjønner at du ønsker deg barn nå! :) Jeg fikk jo opp til høsten i sta, men tenkte jeg skulle legge opp noen englekort på spørsmålet ditt... Fikk opp VELDIG positive kort. Før jeg la opp kortene, tenkte jeg at det er mulighet for at dere treffer EL denne mnd, men at den kommer litt før dere tror den kommer. Så det kan være lurt å være ute litt tidligere enn planlagt.

Kortene jeg la opp på dere er utrolig vakre og sier følgende: Velsignelser, Drømmer og Gudommelig Timing.

SÅ jeg tror absolutt det kan være muligheter denne mnd også!

Dere blir velsignet med en graviditet (som er drømmen deres). Det dere trenger er guddommelig timing :) Så det kan hende det er der beskjeden jeg fikk kommer inn ift at el kommer litt tidlig hos deg denne mnd.

Det blir spennende å høre framover om du blir gravid nå eller om det drøyer til høsten :)

LYKKE TIL!!

Skrevet

Tusen takk igjen. Du er utrolig utrolig snill som svarer meg.

Ønsker deg alt godt i livet av hele mitt hjertet:)

Ha en fortsatt fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...