Gå til innhold

Sanna28!! :D Vil du se litt hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan du se hos meg? :)

- Graviditet, kjønn, antall barn, det du "finner", osv.

Jeg skal gi deg tilbakemld ;))

Takker så mye!

Født 25.06.86

MN

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg får opp to jenter på deg.

Jeg tror ikke du har barn enda, men litt usikker.

Jeg tror du blir gravid i løpet av mai/juni i år.

Jeg får opp at du er ganske fersk i jobben din. Jeg fikk først opp at du er ganske nyutdannet, men det kan også være at du har startet i ny jobb ganske nylig.

Jeg får opp at du bor i leilighet sammen med samboeren din og et par dyr. Jeg tror det er katter.

Jeg får opp ei venninne som har blitt gravid nå (2-3 mnd på vei). Jeg får opp jente på henne også.

Jeg ser også at du får en tur med samboeren i løpet av våren. Jeg tror det kan være en "sydentur" til Tyrkia, Hellas eller Spania. Jeg får opp forlovelse <3

Jeg får opp at du er åpen for det alternative og at dette er noe du kommer til å bli mer og mer fasinert

Lykke til :)

Skrevet

Åååh, så spennende! Tuusen hjertelig takk :D

Først vil jeg bare si at, ja jeg er veldig åpen for det alternative og føler jeg blir bare mer og mer interessert. Jeg drømmer veldig ofte sannheter og ser noen ganger "syn" før det skjer, så mine nærmeste venninner har avogtil begynt å spørre meg om jeg har drømt/sett/følt ting :) Vet bare ikke hvordan jeg kan dra i gang slike evner.. Kansje kan du hjelpe, eller ser hva som får meg i gang?

Jeg og samboerern har vært sammen i mange år og jeg håper på en ring snart <3 Endelig sier han at han ønsker å gifte seg med meg, for det har vært mange år han har sagt at han aldri skal det :P Så nå venter jeg i spenning! Vi bor sammen i en leilighet ja, med en hund :D Vi hadde faktisk to katter og enda en hund før vi fikk barn, i forskjellige perioder. På det meste hadde vi de to hundene og en katt :) Og så har vi en liten sønn på 15 mnd, vi skal slutte med prevensjon til i mai er planen vår :) Vi ønsker et søsken på første del av 2011. Det gikk ganske fort med gutten vår (3 mnd å bli gravid), så håper det gjør det denne gang også. Vi skal på kjærlighetsferie i april faktisk - men til en storby :) Riga :)

Jeg har faktisk nettopp startet på min nye utdanning :D Kan du se hva, og tror jeg kommer til å passe jobben, og trives? det er nemlig helt forskjellig fra tidligere skolegang.

Angående venninne som er gravid, to av mine aller nærmeste barndomsvenninner som jeg har kjent i over 10 år er gravid - hun ene er 3 mnd på vei, hun andre 1-2 mnd :) Hun siste fant det nettopp ut, og jeg føler jente på begge.

Hvis du har tid til mer, kansje de spørsmålene jeg spør om, blir jeg veldig takknemelig for det :D Igjen tuusen hjertelig takk :)

MN

Skrevet

Jeg dytter opp, så Sanna28 hvertfall får se på tilbakemld :))

Skrevet

Hei,

Takk for grundig tilbakemelding!

Jeg var veldig usikker på om du hadde barn fra før av - og det hadde du jo :) Så tror du får to jenter til.

Jeg hadde tenkt til å si en storbyferie på dere, men fikk opp mye varme... Så regnet med at det var til syden en tur... Kan hende det blir varmt og godt i Riga når dere skal dit, da.

Jeg er veldig usikker på hva du utdanner deg til, men jeg tror det blir veldig bra for deg. Jeg fikk opp noe innen helse... (fikk opp ordet "kreft". Jeg mener IKKE at du har sykdommen, men at du jobber med noe rundt sykdommen eller andre sykdommer...?) -men jeg er veldig usikker her nå.

Jeg får også opp et kreativt yrke som du bruker pc (web-designer el.l). Jeg er litt usikker på hva som er nytt og hva som er gammelt yrke for deg i så fall... (Føler jeg ikke er helt på "nett" her i kveld, så burde vel egentlig ikke prøve meg på noe her...)

Jeg tror absolutt du har mulighet til å utvikle evnene dine. At du har venner som spør om du kan se noe, er jo veldig positivt, da!! Da tror de på det du sier (og det vil jo si at du må ha sagt noe som overbeviser dem!)

Prøv å bruke intuisjonen din så mye som mulig i hverdagen. (Jeg kan godt gi deg noen "øvetips" hvis du er interessert.)

Du kan også gå på kurs. Vet om ei dame som har veldig bra kurs. (Jeg vet ikke om det er lov å legge ut linker her?)

Det er veldig spennende med drømmer! Det kan du jobbe videre med!! Prøv å be om at du skal få svar i drømmene dine i løpet av natta. (Du kan for eks. si til deg selv/ut i universet før du sovner: "Jeg ber om at jeg får den informasjonen jeg trenger for å utvikle min intuisjon" el.l.

Prøv å huske drømmene dine før du hopper ut av senga om morgenen! En drømmedagbok er veldig kjekk å ha liggende ved siden av puta!

Skrevet

Hei igjen!

Og så utrolig spennende :D

Du er virkelig kjempe flink - jeg tar mer enn gjerne i mot "øvetips". Og så lurer jeg om jeg kan spørre, hvilken "metode" du bruker for å finne info? Kjempe interresant altså :))

Jeg går faktisk første året sykepleie nå! Så det omhandler jo både sykdommer, kreft, helse og slikt :) Ja, jeg håper det blir veldig bra for meg. Liker å jobbe med mennesker :) Men denne retningen er enda helt ny, har alltid vært den litt mer kreative som du også fikk opp. Så lurer på om jeg kommer til å bli en god sykepleier fremover. Mamman min studerer videre til å bli kreft-sykepleier for tiden, hun er ferdig i juni ;) Kansje det var hun du følte.. Tidligere har jeg faktisk også studert grafisk design og jobbet mye med pc/mac! Jeg driver fortsatt å redigerer en del bilder, lager meg egne plakat-oppsett, innbydelser, kort osv, men ikke ofte jeg har tid til det lengre og dette blir ikke mitt yrke fremover nei :)

Nå må jeg komme meg i seng, har alltid litt vanskeligheter med det til rett tid :P

Men igjen, tuusen hjertelig takk! Jeg syns du er utrolig flink :D

Og jeg tar som sagt i mot alle tips jeg kan få :)

MN

Skrevet

Et lite dytt bare c",)

MN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...