Nikkamoren Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 om noen min kommer dama som fødte 1. barn i en alder av 57 år. Må bare gi beskjed tilfelle noen ikke har fått det med seg
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Fantastisk historie og at de klarte det på egenhånd til slutt. Skjønner godt at hun vil ha ett barn til, viktig med søsken til datteren nå hun kanskje mister mor (og far) i ung alder :-)!
Mia71 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Bra dame - glad hun fikk barnet hun ønsket seg. Og et lite fy til de som dømmer (selv om man skal få mene hva man vil). )
Nikkamoren Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Helt utrolig bra. Men, jeg synes det hørtes rart ut at de skal ha klart det selv altså at det ikke var ivf. Skulle gjerne visst litt flere detaljer om henne..
Drømmehagen Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal ikke si hva jeg mener om dette da det til nå bare er positiv stemning rundt det... ) Noe skal man holde for seg selv har jeg lært;o) Men, det klarte det selvfølgelig ikke selv. Hun var tross alt 57 år, så det sier seg jo egentlig selv? Spontanaborten i uke 6 var nok en tvilling som forsvant og hun tenkte vel ikke særlig over at det var en liten fighter igjen der inne, men det var det altså )
Tante Brun Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 De av dere som ikke satt oppe her en natt og så programmet om verdens eldste mødre, kan jo ta en titt her http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/603724 Varer i 50 minutter altså, så beregn goood tid. Jeg klarte ikke å slå av, selvom jeg var trøtt som en strømpe! Og dette syns faktisk ikke jeg no om.... Hvorfor skal man på død og liv ha barn når man er 70?? DET syns jeg er egoistisk..... Se det den som gidder. Ganske interessant program egentlig, selv om jeg rev meg litt i håret av enkelte (ikke alle!!) som var med i det...
Pia76.. Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er nok enig i att man bør ikke få barn når man er SÅ gammel. Da bør man faktisk begynne å tenke på hva som er best for barnet. Han/ho/de kommer jo til å miste sine foreldre i MEGET ung alder. Nei, sånt liker jeg ikke,,,beklager. Men alle andre får jo ha sin meining selvfølgeli....
Nikkamoren Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2010 Jeg hopper over diskusjonen om hva som er riktig. Det som fasinerer meg og som jeg synes er interessant er at de klarer å bli gravide. Da må vi også klare det!
Nikkamoren Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2010 .. at de klarer å bli gravide OG at de klarer å bære det frem..
Pia76.. Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Sant det ja:=),,,,,,Å vi skal greie det alle sammen.....2010 er året:=)))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå