Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har egentlig verdens snilleste mann. Men han er også verdens lateste. Han gjør ting jeg ber ham om , men klarer sjeldent å se selv hva som må gjøres Han liker å se tv, være sammen med familien. jobbe,høre musikk, se film og slappe av. Han har en stor interesse som han bruker endel timer på hver uke. Han elsker barna sine, leker med dem, ser tv med dem, tegner med dem, skifter bleier, dusjer dem osv osv. Men han tar dem ALDRI med ut. Hvis jeg spør om han kan ta barna med ut, drar han på et kjøpesenter. Jeg er mye ute sammen med barna og da klarer han alltid å stikke seg unna for å slippe å bli med. Han foretrekker heller å vaske badet akkurat da til og med!! Jeg føler alltid jeg drar rundt på ungene mine alene om det er i lekeparken i skogen, på besøk til lekekompiser, i bursdager, på teater, osv osv. Han er med på besøk til besteforeldrene. Nå er jeg så lei av den evinnelige diskusjonen vår. Han ser ikke problemet, jeg gjør virkelig det!! Jeg har en uke igjen før neste barn kommer, og det er muligens jeg som overreagerer akkurat nå. Hva synes dere??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hvorfor ikke gjøre det som dere er "best" på da, må jo være deili å være ute med barna og så komme inn te ny vaska bad eller hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå