Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du kan se på meg? :)

Hvilket kjønn er det i magen min?

Evt. andre ting du ser? :)

f.140786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får opp jente.

Jeg får opp at det kanskje er litt problemer i forholdet ditt nå, men at dette løser seg. Jeg tror det er pga en bagatell. Sett dere ned og snakk ut om det. Det er mye som skjer nå med jobb, barn og graviditet, så jeg tror du bare er litt sliten.

Jeg får opp en hyggelig overraskelse til deg. Muligens til bursdagen din. Kanskje noen som lager i stand en fest for deg el.l.

Jeg får også opp en hyttetur i påsken. Vær forsiktig når du er ute og går. Skaff deg brodder.

Jeg får opp at du kanskje har litt vondt i ryggen. Eller at du kommer til å få litt vond rygg i løpet av graviditeten. Pass på å ikke bære/løfte for mye tungt.

Jeg får også opp noe forandring i bosituasjonen deres. Kanskje dere kjøper dere noe større?

Lykke til.

Skrevet

Tusen takk Sanna! Nå ble jeg virkelig veldig imponert her!!! ;) Kjønn har jeg ikke fått vite enda, men alt annet du sa stemte! :)

Har litt ''småproblemer'' i forholdet akkurat nå ja, men det er bare om sånne småting som fordeling av husarbeid osv.. føler at jeg må gjøre alt i huset, så krangler ofte med mannen om det.. er så sliten :/

Spennende med fest til bursdagen da :)

Vi har tenkt oss på en hyttetur til våren, så det også stemte jo ganske bra :)

Stemmer også at jeg har smerter i ryggen, så er sykemeldt pga det nå. Får ikke fortsette i jobben jeg har pga belastningen, så sliter litt med å finne meg ny jobb siden sykemeldingen min går ut om få mnd'er. Er sliten ja og stresset pga situasjonen med jobb, mye aleine hjemme med barn osv. Så det tar på :)

Stemmer også at det blir forandringer i bosituasjonen vår, eier et hus nå, men skal flytte til en annen del av fylket til sommeren, så da skal vi mest sannsynlig leie tror vi. har ikke helt bestemt oss enda :)

Fikk du sterkt opp jente eller? :)

Kommer fra en skikkelig ''guttefamilie'' både meg og mannen min, så ønsker oss sterkt ei lita tulle :) men skulle det være enda en gutt, så er han selvfølgelig hjertelig velkommen :)

Klarer du å se noe om hvordan det vil bli økonomisk for oss i fremtiden? mannen skal begynne på skole til høsten å jobbe deltid i tillegg så er litt bekymret for hvordan det skal gå økonomisk..

Tusen takk igjen! :)

Skrevet

Kan du forresten også se om vi får solgt huset vårt kjapt til sommeren? Driver å pusser opp, så håper å få mer for det også :)

Skrevet

Dytter litt jeg, sånn at du ser tilbakemeldingen :)

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg tror dere kommer til å ha tre helger med visning - så en pause - så visning igjen. Da får dere solgt :)

Jeg tror det går bedre med økonomien enn dere har fryktet. Dere får bra pris for huset deres. Du får en ekstrajobb du ikke hadde regnet med dit dere flytter. Muligens at du får mer der etter hvert. Jeg tror også han kommer til å jobbe litt mer enn planlagt (evt får en slags støtteordning på jobben der de dekker lønn til en større stilling enn det han har. For eks at han jobber 50% men får lønn for 60%. Evt lønnstillegg. Dette gjør de for at de skal beholde ham etter han er ferdig med skolen). Det kommer til å gå veldig bra for ham på skolen.

Er det mye fjell der dere skal flytte? Får opp at dere skal leie i underetasjen på et rødt hus som ligger ved et fjell/litt oppi fjellet/litt høyt. (Hvis du skjønner hva jeg mener...)

Jeg tror også dere kjøper dere en leilighet/rekkehus nærmere sentrum etter hvert. Det ligger lenger ned.

Skjønner at du er sliten, ja... Prøv å ta det opp med samboeren din. Jeg tror han kommer til å forstå det bare du tar det opp på en rolig og ordentlig måte.

Skrevet

Tusen takk Sanna for at du tar deg tid, du er helt utrolig! :)

Føler meg mer rolig nå etter du spådde meg, så takk :)

Det er ganske mange fjell dit vi skal flytte ja! :)

Blir bare mer og mer imponert over deg jeg, du er så flink :)

Beklager viss jeg maser, men fikk du opp sterkt jente på kjønn?? :)

Er så spent og gleder meg sånn til ultralyd, skal gi deg tilbakemelding etter ultralyd :)

Igjen, tusen tusen takk! ;)

Klem

Skrevet

Du maser ikke :) Glad jeg kan være til hjelp!

Jeg fikk følelsen av jente i sta, ja... Hmm.. og det er vel best å holde seg til det første man får opp... Du må gi meg beskjed når du har vært på UL.

Hvis det er noe annet så kan jeg se på det senere :)

God natt!

Skrevet

Du er til veldig STOR hjelp! :) Flinke deg :) Tusen takk igjen! Natta! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...