gilgi Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Vil vi treffe på EL denne mnd. Når gravid? Kjønn? Antall? Evnt. noe annet som dukker opp. 1000 takk på forhånd. Jeg 311071, mann 150772 og sønn 07.12.06.
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei, Jeg får opp at du får en gutt til i løpet av 2011. Jeg tror du blir gravid nov/des 2010 eller helt i begynnelsen av 2011. Jeg får også opp ei jente litt senere, men det er litt mer usikkert. Da jeg begynte å "se på deg" så fikk jeg opp noe med epler og kanel...Er det noe du liker godt, kanskje? Eller kanskje det er noe du kommer til å bli veldig "fysen på" når du blir gravid. Jeg får opp at du har en jobb du trives i og at du blir i den en god stund framover. Jeg ser muligens bytte av jobb for mannen din. Jeg får opp en ferietur til syden til sommeren. Muligens Hellas? Jeg tror det blir helt topp for sønnen deres og at han kommer til å bli veldig "voksen" i løpet av turen. Kanskje han er litt forsiktig ift mange ting nå, men dette går bedre etter ferien. Jeg får inn ei jente han leker veldig godt sammen med. Jeg får også inn at han får en ny venn i nabolaget. (Som flytter dit snart eller nettopp har flyttet dit). Jeg tror de er veldig like på mange måter. Han ser ut som en flott liten gutt som dere kommer til å ha mange gode stunder med i livet Han kommer til å bli en kjempefin storebror!! Lykke til
MC81 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei Jeg får opp graviditet på deg i oktober og med en gutt! Jeg tror du får 2 barn totalt, så 2 gutter!! Masse lykke til!
gilgi Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Hei sanna 28, vil gi tilbakemld. til deg. Du har helt rett, vi driver å planlegger tur til varmere strøk. Du har også rett at mannen min muligens vil bytte jobb etterhvert. Han holder på å studere til noe helt annet. Om meg så er jeg uten jobb fortiden. Du har også rett i at sønnen vår er veldig forsiktig, sjenert. Han er ikke så utadvent ennå iallfall. Han begynte i bhg i fjord høst, så han har ingen venner egentlig, veldig forsiktg av seg. Håper du har feil i at jeg ikke blir gravid før til høsten. Så du tror ikke jeg treffer på eggløsningen denne mnd. Forresten en ting til, kommer mannen min til å bestå i eksamen han skal ha snart? Igjen tusen takk for at du tok deg din kostbare tid til å spå meg. Du hadde jo rett i mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå