b_a_b_y_ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Kan den virkelig ha gått??? Magen har vært øm og stram i hele dag, og når jeg var på do tidligere så ble jeg liksom aldri "tørr" når jeg tørket meg og oppdaget at det var mye slim nedentil. Har 4 ganger utover dagen opplevd det samme, at det er mye slim. Trodde dette var noe som kunne skje bare sånn lell, men når jeg sjekker på nettet så finner jeg ut at det mest vanlige er at fødselen starter 1-7 dager etterpå! Kan det virkelig være mulig dette når jeg har 4 uker igjen?? Kan det være noe annet enn at det er slimproppen som har gått?? Sitter og er så usikker?
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Slimproppen kan faktisk gå flere ganger. Det kan i ditt tilfelle være at slimproppen gikk, men at det nå dannes kjapt en ny en igjen. Det behøver derfor ikke bety at du kommer til å føde om noen dager!! Dette er noe jeg nylig leste i en av disse gravid-bøkene. Men ring heller føden og prat med de, enn å uroe deg!
b_a_b_y_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Så da stemmer det altså! Det var dette jeg umiddelbart tenkte når jeg oppdaget det, for jeg tror også jeg har lest det nå nylig! Men når jeg sjekket det opp på nettet, så var det det eneste svaret en jordmor ga at fødselen hos de aller fleste startet 1-7 dager etter.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Min gikk for tre uker siden i uke 29....
b_a_b_y_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 Åååååå, ikke si slikt da.....jeg som hadde håpet på fødsel innen en uke nå! )))))) Er vel bare å smøre seg med tålmodighet da skjønner jeg!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har gått med vondter & murringer i 2 uker nå, og slimproppen min gikk for 2 dager siden... Jeg har 5 uker igjen til termin, og allerede godt moden med 2 cm åpning...
b_a_b_y_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2010 Kan jo høres ut som det vil bli før tiden på deg TBM28_venter_nr_4! Krysser fingrene for det! Har hatt masse murringer jeg også i det siste, men tør ikke håpe på noen ting! Lykke til!!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Mente ikke å skuffe deg... Noe blod i din da? det var det ikke i min. De aller aller fleste jeghar hørt om, har gått i fødsel innen 2 uker da om det er noen trøst... Lykke til!
b_a_b_y_ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2010 Hehe, neida, skjønner du ikke mente det! Var bare litt humoristisk jeg, for jeg er jo realistisk også! :0) Tar det med godt mot, er i så fin form at det går nok fint å gå tiden ut! Men høres jo lovende ut dette med to uker da, går det i min favør også så har jeg kun 14 dager igjen og det passer jo ypperlig! Min førstefødte har bursdag 1 Februar så det er greit med noen dager imellom! Nei, det var ikke noe blod "desverre",
fått nr 2 <3 Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk forje ungen på termindagen, hadde maserier i to mnd. før termin, skikkelig slitsomt. Slimproppen gikk i uke 36 og hadde tre cm åpning i flere uker før fødselen..så trenger ikke å bety stort heller.
b_a_b_y_ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2010 Nei, jeg regner med det er bare å holde hodet kaldt ja å ikke forvente at riene skal begynne i natt! Har jo ingen styring på dette uansett, så det er vel bare å ta det som det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå