Mamma'n til Ferdinand Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Torsdag 28 januar døde Gørils lille Jesper, for de av dere som husker henne.. Din sti gikk ikke til verdens enda, men inn i hjertene til alle du har møtt på din vei.. http://hjerteskatter.blogspot.com/
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 uff så trist tårene triller ned her
2 boys & now pink Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Husker godt henne. Uff så trist!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Så trist! Husker dere fra flere år tilbake. Ta godt vare på minnene!
Hildrandedu Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Å kjære....vi var prøvere samtidig og hadde kontakt en periode. Ante ingenting om det her. Så trist....
lille_vims Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 NEI! Barn skal IKKE dø! Så ufattelig trist! Tårene triller......
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Husker henne og lille Jesper godt. Ufattelig trist Måtte felle mange tårer nå...
Linchen Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Gjett om jeg husker dem... Har gåsehud fra topp til tå... Mange varme tanker sendes til familien
Ronja&Odin Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 neeei uff, det var ikke noe koselig og høre:( stakkars tapre foreldre... tanker fra oss går til lille engelen jesper og hans pårørende <3 må han hvile i fred <3
Flippa m Frida Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Ufattelig trist... Har fulgt med dem helt siden jeg begynte å være på barn i magen, og har beundret dem så voldsomt for tapperheten hele familien har vist, og for den vakre og vemodige og stolte måten hun har delt historien med oss på. Så urettferdig - den vakre gutten... Sender mange varme tanker til dem, det blir en tøff tid... Huffameg, jeg klarer ikke slutte å grine nå jeg, og jeg kjenner dem ikke engang...
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Husker dem veldig godt, min egen sønn er født på samme tid som Jesper.... Sitter her med gåsehud og tårer i øynene, dette setter virkelig ting i perspektiv..... Leste reportasjen i Henne om dem også, tenkte at disse menneskene var supersterke, var kjempetrist å høre dette! Tenner et lys for dem i kveld....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå