pifi med tre nurk Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er i dag 9 dager over IKM... tok en test forrige fredag og den var negativ... mistet litt motet da..og testet ikke igjen før i dag..og nå lyste det et klart blått kryss mot meg etter to-tre sekunder!!! Herregud, jeg er så glad! Har ikke mange symptomer bortsett fra litt stikkinger der nede..og er litt kald og trøtt... akkurat sånn var det sist også! Er helt skjelven her jeg sitter! Sender babystøv til dere alle sammen! Det fortjener dere!! ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Spire2013??? <3 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer sååå masse:D Ønsker deg masse lykke til i tiden framover. *tar imot babystøv med åpne armer*
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 åååå gratulerer såå mye =) ) er på dag 2 over ikm testet neg i går. Så da er det kanskje håp for meg også!! tar til meg masse baby støv !!
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer såå mye! kos deg med svangerskapet:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå