Gå til innhold

Panikken kom snikende.............

Anbefalte innlegg

Var på UL i 8+6, alt såg helt perfekt ut. Men to dager senere begynte panikken å komme. Det vart bare værre og værre!!

På grunn av tidligere erfaringer med ufrivillig seinabort i uke 19 og 2 stk MA tok hodet mitt overtaket................Har avtale med Gyn at det er bare å ringe så skal jeg få komme på UL. Men har jo ikke lyst å være hysterisk heller;-)

Hadde legetime på dag 10, altså i går! Hadde et håp om at hun ville lytte, og kanskje høre noe. Men hun syns det var for tidlig å prøve på det. Så hun ringte min Gyn og ordnet slik at jeg fikk komme en tur i dag.

ALT VAR BRA;-) Såg rumpe, hode, armer og bein. Men det viktigaste for meg, hjertet slo som bare det!!!!!

No er det 10 dager til neste UL, tror jeg skal klare å ha kontroll på tankene mine til da!! Og etter det er det bare 8 dager til Trondheimstur med full sjekk............

Måtte bare få dette ut;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141359480-panikken-kom-snikende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kan skjønne at du er bekymret med senabort og to MA bak deg. Men det beste du kan gjøre for deg selv nå er nok å prøve å bare ta en dag av gangen. Kjenner den kjipe følelsen av usikkerhet. Man skulle bare ønske man kunne få se inn til den lille et par ganger om dagen for å forsikre seg om at alt er som det skal. Det føles så maktesløst å måtte overlate alt til kroppen sin, og prøve å stole på fornuften om at alt nok er som det skal være.

Det går nok helst bra denne gangen, størst sannsynelighet for det. Og da fortjener du et flott svangerskap der du kan slappe av og nyte det som skjer. Krysser fingre og tær for deg, og håper du får vite at du bærer på et friskt lite barn i Trondheim og på UL.

Klemmer herfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...