Gå til innhold

ultralyd i uke 10 :D

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

dro på privatklinikk i dag, og fikk første ultralyden. kjempe deilig å se det bankende hjertet og den lille som beveget seg så smått inni der! måtte bare le..

er så utrolig lettet, og anbefaler de med bekymringer å bruke 600 på en sånn time. fikk med 3 bilder også, er jo ikke så mye former på knøttet enda, men så tydelig hodet og magen med hjertet, og små knopper som armer og ben :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!

Selv skal jeg til privat ul til tirsdag. Gleder meg og er ganske spent!

Vi må betale 800 da.. dyrt, men jeg håper og tror det er verdt det!!

Skrevet

gled deg masse, selv holdt jeg på å svime av i det jeg la meg ned på benken, var så fryktelig redd for å ikke se noe hjerte...all statestikk forsvant liksom ut vinduet..hehe! man glemmer den innimellom her inne, at i de aller fleste tilfellene går det som det skal :)

200 kr til eller fra er jo ikke så ille da:)

hvor langt er du på vei?

Skrevet

hvilke steder er det dere har vært på UL på? Er det non steder dere anbefaller til andre som også vil ta tidlig UL? Hvor tidlig kan man ta det?

Skrevet

jeg tok på knøttet ultralyd i moss :) noe søtt navn ..hehe.

de anbefaler etter uke 7, da skal det være greit å se noe, men hvis du ringer det stedet du skal til kommer de sikkert med mer nyttig info enn hva jeg klarer:)

Skrevet

Huff, ja, kjenner jeg grugleder meg!

Men skal bli utrolig deilig å få en bekreftelse på at alt er bra!!! (må tenke positivt:))

Mannen skal være med meg da, så det blir nok ganske spesielt!

Jeg er i uke 10 jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...