Gå til innhold

Jeg er superforkjøla med liten baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig holde dråpesmitteavstand til sin lille baby da, og nå er jeg redd jeg smitter henne.. Noen tips for å unngå dette? Blir babyer veldig syke de og, eller tar de "lettere" på det slik barn ellers? Syns det er så synd om hun skulle bli like tett som meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ammer har det ingen ting å si.

Skrevet

Det er ingen ting å gjøre. Er du heldig blir barnet ikke forkjølet, men blir det så blir det. Det med amming er bare tøys. Jeg ammet og barnet mitt ble forkjølet gang på gang.... Så du får bare leve normalt og håpe det beste. Men en forkjølelse er jo ikke verdens undergang da.

Skrevet

Om du ammer har ingenting å si?? Hva mener du? Tenker du på at morsmelk er full av antistoferf og derfor virker som tryllemedisin? Det stemmer nok ikke, beklager. Noe effekt kan det ha, men det er dessverre ikke noen brannmur mot å bli smittet av mors sykdom.

Skrevet

Det er ikke lett å unngå dråpesmitte nei...

Jeg ble forkjølet på vår aller første trilletur og et par dager senere har vi en baby med surklende nese :-(

Og jeg fullammer ja... Babyen får ikke antistoffer fra meg for noe jeg selv ikke har antistoffer mot! Det var jo noe som brøt ut hos meg som jeg ikke hadde antistoffer mot og dermed ble jeg syk.

Heldigvis er det bare tett nese hos oss begge, men det er ikke gøy for babyen vår som sliter med å sove skikkelig om natten når tettheten er værst...

Skrevet

Uff! Lykke til!! Var selv alene med baby da jeg hadde omgangssyken denne uken.. Det er en prøvelse.

Brukte antibac og lot henne ligge mye alene på lekematten, masse leker. Jeg lå litt lenger bort og da jeg følte at jeg kunne ta hodet opp av bøtta.Snakket til henne hele tiden. Uff, god bedring :D

Skrevet

Nei, fikk visst ikke med alt. Hun ble syk for det, MEN hun kastet bare opp 2 ganger og var slapp. Det var det. Jeg var direkte motbydelig dårlig :P Æsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...