Gå til innhold

letta!!! :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur eg skal våge meg inn her no - er 5+2 i dag, og har endelig fått svar på hCGprøver tatt på mandag, altså 4+5: 2800!! Dei hadde ikkje svar på den andre prøva så eg kunne få vite om stigninga var som den skulle, men etter det eg kan forstå er det jo skyhøgt. Deilig beskjed å få etter mange tidlege SA/kjemiske graviditetar.

Har merka meg uttalelsen "Tvillingsvangerskap gir vanligvis høyere hCG-konsentrasjoner"... :-D Blir spennande med første UL i slutten av neste veke...

Juhuuu - god helg, damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Fint at du har fått en gledelig beskjed før helgen da! Men ser at du skriver at du skal til UL neste uke. Det ville jeg utsatt en uke til... Det er så mange her inne som har vært til UL mellom uke 6 og 7 og ikke fått sett et bankende hjerte og dermed blir kjempebekymra. Min lege og Gyn anbefalte meg å vente til jeg hadde passert 7 uker. Så tenkte jeg skulle tipse deg om det! Sjansen for å se noe, og dermed få et skikkelig svar, er jo da mye mer tilstede.

Og så regner jeg med at du allerede mandag får svar på den andre hcg prøven. Og dersom den er doblet så vet du jo at det utvikler seg normalt .-)

Lykke til!!

Skrevet

Hei

er igrunnen klar over det med UL, kjem til å vere 6+2, så det er ikkje sikkert dei ser noko hjerte. Men eg får UL pga fleire abortar tidlegare, så eg kjem til å få kvar 2.-3. veke til eg er 12 veker på vei. Eg tenker at eg iallfall får sett at det ligg der det skal, og så får det vere bonus om eg får sett eit hjerte i tillegg. Men om det ikkje bankar, så er det ikkje krise det heller :-)

Og tenk om dei ser to...

Skrevet

Grattis så mye- du er så definitivt gravid ja, med slike høye tall=) Selv hadde jeg også skyhøy hcg forrige gang (172 000 i uke 7), men det var bare en inni der likevel;) Gyn trodde den høye verdien kunne skyldes en missed twin, men slikt blir jo bare spekulasjoner. Høy hcg kan ihvertfall uansett tyde på jentefoster, det stemte på meg ihvertfall sist- kan godt dytte på den tråden jeg lagde igår om dette m hcg og kjønn, ganske interessant synes jeg=)

Skrevet

Så flott å høre :) Kan hvem som helst få slike prøver? Jeg vet ikke så mye, så jeg må jo spørre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...