Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag 2 over ikm, tatt test nå som var neg. Aldri før gått over mens dato!!!! Hva er det som skjer med kroppen min ?!?! Blir så forvirret av det her . Noen som har noen råd? kan jeg være gravid selvom testene er neg. ( tatt 2 )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart kan d være gravid, men at det er for tidlig for at det gir utslag. Noen som ikke får utslag før 1 uke eller 2 etter ikm.

Men jeg tror dessverre også at kroppen kan kjenne av at man "stresser" så med at man prøver og prøver, vil og ønsker at den kan begynne å tulle sån. Føler i hvertfall at det var sån for meg. Har alltid hatt syklus på 28 dager i alle år, også etter at jeg sluttet med p-piller, men så 8mnd efter pille slutt så startet jeg å få veldig rare sykluser, 21 dager, 35 dager, 42 dager og så 28 dager. Jeg ga litt opp, og begynte å legge min energi på å tenke på andre ting og nå har jeg endelig fått en pluss på flere CB-tester :o)

Meen jeg håper så klart at du er gravid!! Lykke til!! :o)

Skrevet

Gratulerer såååå mye =) Men det er akkurat det som er sååå rart .. den Mnd her har jeg ikke stresset noe med det. Har ikke lett etter el, heller ikke stresset med sex da. Men vi får se , ikke noe mens enda her ! Men mye mensen murringer da... så er nok på vet !

Lykketil videre med spiren ;))

Skrevet

Da jeg ventet på datteren min så hadde jeg en liten følelse på at jeg var gravid . Jeg tok en test før IKM og den var negativ, tok en hjemme og en hos legen en uke etter IKM og de var også negative. Jeg hadde hatt influensa og UVI i den perioden så jeg begynte å helle litt over på at kanskje det var derfor TR ikke hadde kommet og at kroppen var så rar. Jeg bestemte meg for å ta en siste test, og 1,5 uke etter IKM så viste CB et pluss!! :D

Ikke gi opp! :o) vet det er veeeldig frustrerende, er i samme båt selv nå :o)

Masse lykke til med prøvingen, Sessan1981 :o)

Skrevet

OM det er frustrerende a.... HUFF :(( Men må jo tenke sånn at så lenge mensen ikke kommer så er det håp. I dag har jeg hatt kjempe mensen smerter... Flydd på do hele tiden, men der er det ikke så mye som en dråpe engang. Venter du mens du også nå??

Lykketil til deg også;))

Skrevet

Har IKM i dag jeg og ikke en eneste dråpe foreløpig:) *bank i bordet* trodde jeg skulle få det i dagtidlig siden jeg hadde så voldsome smerter i natt, jeg fikk ikke sove. Sovnet først halv 6 i dag tidlig :/

Tok en test i stad,men den var negativ, men jeg har ikke gitt opp håpet denne gangen. Gir opp når den j*#% TR kommer :) hehe

Skrevet

tror det er 14 dager til min ikm er...har bestilt meg tester på nett..tror det er farlig å ha sånne:P hehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...