Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Eh ..hehe..Jeg har fått en voksipose og har tatt ut dynen av trekket og vasket de.. Og nå klarer jeg ikke sette den sammen igjen gett:(..er jo 6 snorer men bare 4 hull i trekket..og snorene passer jo ikke med plasseringen på hullene i trekket...dersom jeg tres snorene i hullene så sitter jeg igjen med to som ikke passer noe sted og posen ser helt vridd ut hehe.eller som en ball osv Fatter virkelig ikke åssen jeg setter sen ihop igjen:( føler meg super teit:( er det noen som har en god veiledning til meg eller evetuelt finnes det noe sted som har bruksanvisning på nett...link takk.. takk for svar..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 sorry skrivefeilene...gikk litt fort i svingen her:)håper dere skjønner hva jeg mener allikevel.. HI
Linemor:) GRAVID Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har kjøpt helt ny voksipose, men det er faktisk ingen bruksanvisning med.. Jeg har tatt den ut og tittet på den og jeg kan forstå at det er vanskelig å finne igjen de rette hullene til trådene uten hjelp! Inne på siden til www.voksi.no kan du finne den nødvendige informasjonen, og direkte link til bruksanvisning har du her: http://www.voksi.no/downloads/files/SE_Voksi_Classic.pdf Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hei Hvis voksiposen er av eldre modell, over 6 år gammel i alle fall... Så finner du flere av hullene langs sømmene på trekket. Og de er veldig, veldig små. Du må nesten bare ta trekket foran deg i godt lys og lete etter hullene. Hadde samme problemet selv da jeg skulle vaske en pose jeg hadde arvet. Vasket en ny og moderne voksipose også og den var meget enklere...Tok 5 min å sette trekket på den nye
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg som skrev over her. Posen jeg hadde problemer med var vel ca 10-11 år gammel
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Det stemmer at hullene er i sømmen på sidene ja....men finner bare 4 stk...skal lete mer:)...og jeg skal sjekke link....tusen takk dere for hjelp:) ha en fin dag:) HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Dette har jeg lurt på selv, fordi jeg har samme pose. Min er nok av nyere dato. Da skal jeg også sjekke ut den nettsiden. Men, en ting jeg har lurt på ang den posen. Hvordan bruker du den i vognen?? Det ser ikke ut til at man kan bruke selen på den, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå