Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 føler at spåingen tar veldig mye energi fra meg. og derfor må jeg si stopp nå... Føler at jeg er veldig veldig sliten om dagen, og at det kanskje til og med blokkerer meg fra å bli gravid å være her inne... jeg kommer sterkere tilbake senere med spira godt planta i magen min!! håper på forståelse for dette!!
Krin Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hei Adine! Lurt av deg å ta en pause og tenke på deg selv.......så skal du se at spiren sitter raskere en du aner. Lurt å slappe av og tenke på andre ting. Nå går det jo mot lysere tider oxo så det blir deilig å være ute å nyte fri luft. Gå deg lange turer og goble av alt mas og kjas..... Lykke til..... Klem
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Lykke til og takk for all hjelp !!!! Håper du får flott kul på magen snart )
Hedda39 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Håper vi er gravide begge to neste gang vi "sees":) Er jeg ikke gravid nå,..så skal jeg holde meh borte herfra til spira sitter!!! Ha det godt så lenge,.... Stor klem
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 vil ønske deg adine masse lykke til, håper du får slappet av å får energi tilbake, håper spira sitter snart hos deg:) aurora, krysser ennda mine fingrer, er ikke lenge igjen til du kan teste nå. skal du vente til 6 februar som magica fra tryll trodde eller? innen den tid skal vel tr ha kommet til deg egentli men kommer sikkert ikke denne mnd, er jo så mange som har spådd deg gravid:)
MC81 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hei snuppa!! Klart det er greit, har hatt en laaaaang pause selv og det er riktig og gjøre det når du føler for det! Stol på deg selv og følelsene dine, så ordner alt seg! Stor Klem!
gilgi Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Masse lykke til. Håper spira sitter veldig veldig snart. Utrolig snilt gjort av alle dere som i det hele tatt spår her inne. Dere bruker masse energi og tid på oss alle som vil bli spådd. Masse lykke til.
Hedda39 Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 arongullet: Mange som har spådd meg gravid, men det kan like godt skje om tre mnd,.. men det er en graviditet i min nærmeste fremtid,.. føler selg av tr er på vei nå jeg,.. men er jo noen dager igjen,.. tester IKKE før 6.februar om ikke tr har kommet,... er så lei av negative tester.... Tusen takk for at di krysser fingrene for meg,.. I need:) Krysser alt jeg har for deg også,.. og alle andre jenter her inne som så sårt lenger etter en liten spire som skal vare i 9.mnd og bli et vakkert lite barn:) Stor klem fra meg som håper i det lengste,...
☆blackpearl Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Hei snuppa! Det gjør du rett i, ta vare på deg selv Så satser jeg at spira er i magen når du kommer tilbake! Klem fra
☆blackpearl Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Hei snuppa! Det gjør du rett i, ta vare på deg selv Så satser jeg at spira er i magen når du kommer tilbake! Klem fra
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Adine-håper.. Jeg forstår deg veldig godt..Du har brukt av din tid på oss,å spådd oss osv..Det er vi veldig takknemlig for... Takk for det snuppa Har full forstålese for ditt valg..Jeg ska også slutte her,for det er for mye mas og tjas her inne. Så nå kommer jeg kun til å spå folk hvis dem vil betale.... Men håper at vi kan holde kontakta på msn osv... Ønsker deg masse lykke til vennen...Kjempe koslig å bli kjent med deg snuppa.. Klem fra meg.....
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Forstår deg veldig godt jeg.. Ønsker deg masse hell og lykke... (har trøbbel med nettet mitt,prøvd å svart deg 4 ganger nå,så kom alt bort,jeg som skrev så mye da,typisk.. Takk for all tid du har orka å brukt på oss.. Jeg ska også slutte her inne.. Så får de som vil bli spådd sende meg en mail,for fra idag av orker heller ikke jeg å spå folk gratis..som blir så sur for at mann ikke rekker å ta alle sammen..Dumt det blir slik da,for det er mange koslige jenter her inne også... Vil ønske deg masse lykke til.... Klem fra meg.. Ps.. vi må holde kontakta på msn da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå