corazon Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hei, jeg hadde en SA for et par uker siden. Det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme og hvor langt tid det tok for å bli gravid igjen.... Vil gjerne prøve igjen men hvor lenge er det lurt å vente.... Takk
Tezz78 Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Jeg mistet i slutten av okt, og ble gravid i beg. av des igjen... Så det trenger absolutt ikke ta lang tid. Det sies at man bør vente til man har hatt en normal menstruasjon for at kroppen skal ha restituert seg, men det er maaaaaange som har blitt gravide igjen uten at det har vært noen problemer uten å ha fått tilbake mensen... Også er det jo noen som trenger litt mer tid følelsesmessig også i forbindelse med å ha mistet... Lykke til
corazon Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Takk for ditt svar. Da sees vi her inne igjen om en stund.....
2 boys & now pink Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg mistet april og ble gravid på neste eggløsing... (3 år siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå