☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Dersom jeg ikke er gravid denne pp blir det det trippel pergo fra neste uke av. Er i dag på CD 25, 11 dpo og negativ test i dag Håpet er jo ikke helt ute, synes liksom man må være positiv inntil det motsatte er bevist Er fortsatt 3-4 dager igjen til IKM Uansett, så lurer jeg på hvordan trippel kur påvirket deg/dere? Var den annerledes enn dobbel kur?? Jeg har hatt 3 doble kurer, de to første tålte jeg godt, men den siste fikk jeg en del bivirkninger av... Der og da ville jeg IKKE innta disse hormonene noe mer, men nå som det er 3 mnd siden siste kur, har jeg lyst til å prøve en gang til - ifølge gyn skal jeg da ta en trippel kur. Hvordan reagerte dere på trippel i forhold til dobbel? Takknemlig for svar
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Synes faktisk trippel kur var mye bedre enn både enkel og dobbel:) Nesten ikke bivirkninger..... Ønsker deg masse lykke til vennen:) Klem fra meg
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hei Har noen spr ang Pergo..hvordan fungerer dette? Hva gjør man osv....Jeg var hos legen om fredag og fikk beskjed at jeg trolig ikke kunne bli gravid uten hjelpemiddler =( =( Selvfølgelig en stor nedtur og litt følsom i de dagene her kan man si. Jeg skal på GU i morgen, og legen nevnte Pergo...Vi prøver det som kan prøves og har virkelig trua på denne kuren(utenom å vite så veldig mye om den) Men det jeg har forstått så setter den i gang EL? Jeg ønsker deg lykke til med trippel kur =)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 jeg gikk på dobbel pergo sist mnd ogs skal mest sansynlig i gang med trippel pergo i februar. så lurer på det samme! hopeful85. pergo setter igang EL. les om det på http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/?mainpage=/pasientutgave/show.do%3Ffilename%3D/content/pkv/P/Pergotime_Serono_84048/89046.html hva er grunnen til at legen mener at du ikke vil få det til på egen hånd, har du EL?
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 De har funnet et eller annet på blodprøvene mine og at jeg da trenger flere hormoner for å få det til...men når hun begynte p snakke om dette var snart timen min over så vi måtte runde av...selv om jeg har MANGE spr... Men takk for tips om info siden, den skal jeg sjekke ut... Skal på GU imorgen og spent på hva hun sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå