Carina har to små gull Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Har du testa??? Hilsen fra nyskjerrige meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 JA!!!! Og den ble negativ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Tusen takk for omtanken... jeg har nå troen allikevel denne gangen jeg da - så håpet er ikke 100% ute enda!! Må jo være positiv inntil det motsatte er bevist, hehe Har skikkelige ømme bryster (men mest det ene, og det er den som pleier å bli skikkelig øm når jeg blir gravid), har også spenn/vondt i alle tennene og jeg fryyyyyyser sånn, brrrrr.... 3-4 dager igjen til IKM, så håper fortsatt på ett lite mirakel Leste at du hadde fått TR på besøk igjen - æsj, at hun ikke kan holde seg unna da, pokker heller Men, vet du hva?? Jeg er sikker på at i løpet av våren 2010 så blir vi gravide og beholder spirene våre, jeg krysser nå fingrene mine for det Stooooor klem fra
Carina har to små gull Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 ja man får være positiv inntil det motsatte er bevisst, er jo enda noen dager til du har ikm da så det kan jo enda dukka opp positive tester. xxxx Ja eher er tanta på besøk, hadde egetnlig skikkelig trua denne pp, men tanta kom den og det en uke over tia... Har sikkert litt krøll på syklus etter MA, får håpe det retter på seg fort. Har starta opp med bidronning gele så får se om det gir noe positivt utslag. Idag er det endelig helg igjen og jeg skal kose meg maks. Konsert og vin i kveld. Blir godt med litt helgekos. Du får ha god helg og lykke til med videre testing Klem
ღ askepott ღ Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Bare sniker meg litt inn i deres "private" samtale og skyter inn masse masse LYKKE TIL denne mnd er din snuppis - neste mnd er carinas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå