Gå til innhold

Festningsblødninger ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt festningsblødninger før?

I går da jeg var på do var det farve på papriet, akkurat som om jeg skulle ha startet min menstrasjon, men i dag er det over. Det er 1,5 uke til jeg egentlig skal ha min menstrasjon! Kan det være festningsblødninger? Tørr ikke si noe til min mann ennå, tørr nesten ikke si det til meg selv en gang...Vil ikke håpe på noe etter 3 års prøvetid. Noen som har opplevd det samme her inne? Og kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på akkurat det samme!

I et par dager har jeg sett at det har vært litt farge på papiret når jeg er på do. Det er så lite at jeg fort kunne oversett det.

Og det er en drøy uke til mensen skal komme.

Jeg har heller ikke tørt å si noe til mannen min. Har ikke lyst å gi han forhåpninger. Det er ikke så lenge siden jeg var gravid, og mistet i MA. Men sist jeg var gravid, så hadde jeg ikke festeblødning.

Får håpe det er noen andre som har opplevd det, som kan fortelle hvordan det oppleves:-)

Skrevet

jeg hadde også litt farve på papiret idag da jeg var på do, trodde først det var mensen som var på tur, men er litt usikker nå, for jeg merket bare litt den ene gangen jeg var på do. ska vel egentli få mensen på søndag, så kan jo være at den kommer litt før :( eller det kan være festningsblødning *håper på det* :) å i går hadde jeg ekstreme smerter i magen, å var veldig kvalm, måtte være hjemme fra jobb, men idag er smertene borte...

kan det være mulig at jeg faktisk er gravid :D :D ? tør egentli ikke håpe for mye jeg heller...

Skrevet

Jeg har trolig hatt dette! Merket et par dråper blod ca en uke etter el, og positiv test en uke etter det igjen! Var altså ikke mye blod, men tror mengde kan variere litt. Føltes eller som jeg skulle få mensen. Kan høres litt likt ut som dere, så ønsker dere lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...