Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Gråter for lille gutten. http://hjerteskatter.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 ;( har ikke ord. stakkars liten å stakkars familie
Snakkelittmeddeg Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 så utrolig trist.. Mange varme tanker til familien..
Cat.68 Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 All sympati går til foreldre og familje. Finnes ikke ord (
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Uff, så utrolig trist. Har tenkt på denne lille familien mange ganger siden jeg leste om dem første gang. Sender mange varme tanker i en vanskelig tid, gråter med dere og håper dere finner styrke i hverandre. Tenner lys for lille Jesper i dag.
Gjest mphs Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Ufattelig trist. Sender alle mine tanker til foreldrene hans. Har lest bloggen mange ganger og har alltid syns at Jesper var en nydelig liten gutt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Veldig trist! Jeg har også fulgt Gøril og Jesper. Mine tanker går til familien og det dyrbare de har mistet...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 For en nydelig liten gutt med nydelige øyne:) Hvil i fred, lille skatt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #12 Skrevet 29. januar 2010 Jeg bare gråter, det er så vondt at barn må dø ;(
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 Så uendelig trist.. Lille skjønne Jesper... All sympati til familien. Sender dem en varm klem.
2søtesmåh Skrevet 29. januar 2010 #15 Skrevet 29. januar 2010 Oj..Tror han ble født noenlunde samtidig med min gutt..Så trist da de oppdaget at skatten de ventet ikke skulle få være blant de like lenge som alle andre, men de fikk låne ham mye lenger enn først antatt, og det er jo et lite lyspunkt.. Tror de fikk god tid til å vise lille Jesper at han var elsket, og han fikk et godt liv. Bedre enn mange andre, om det kan være noe trøst. Tross at det var kort, tror jeg det var fylt med mer kjærlighet enn mange opplever gjennom et mye lenger liv. Dette går nok kjempebra, for det virker til å være en spesielt sterk familie som har funnet SIN måte og takle sorgen og gleden det er i å ha et barn som Jesper.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Jeg gråter og gråter! Livet er så urettferdig! Sender en klem til hele familien til Jesper og tenner lys for dere.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #17 Skrevet 29. januar 2010 Jeg gikk gravid når jeg leste om Jesper for første gang. Jeg har grått hver gang jeg har lest om Gøril og Jesper, og tårene triller når jeg tenker på den vesle familien. Samtidig fikk det meg til å innse hva som virkelig betyr noe. Dette har bare så altfor klart vist meg hvor dyrebart livet er...og hvor skjørt. Den omsorgen en mor og en far føler for sitt barn, og stadig må presse seg videre mens verden raser rundt de. Vesle Jesper hvil i fred, og jeg håper freden kan komme til familien din også. De slår meg som noen utrolige mennesker som har lært seg å finne styrke der man ikke tror det er mer igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Så ufattelig trist:( Sitter her og tårene triller. Hvil i fred lille Jesper. Mange gode tanker til familien. Klem
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #19 Skrevet 29. januar 2010 hvil i fred. kondolerer til familien. alt godt til dem.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Så ufattelig trist at Jesper nå er borte. Tapre lille Jesper. Varme tanker til Gøril og familien.
velsignet med to Skrevet 29. januar 2010 #21 Skrevet 29. januar 2010 Ufattelig trist! :-( Hvil i fred lille Jesper, og varme klemmer til familien!
mamman til gogutten Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 Såg dette nå, så trist med lille Jesper!! Helt ufattelig hva enkelte må gjennomgå. Kondolerer til Gøril og familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå