☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hei jenter Jeg er bare på besøk fra Bli Gravid, men tenkte å spørre dere jenter om noe... Jeg har så spenn i tennene mine om dagen, men i dag er det ille, au, au, au Har hørt at det kan være ett tidlig symptom på graviditet, så håper jo på ett lite mirakel snart Det kjennes ut som om jeg har vært hos tannlegen og strammet inn reguleringen, bare at jeg ikke har regulering da, hehe Er på syklusdag 25 i dag, bare 3-4 dager igjen til IKM... Spørs om det ikke ryker en test i løpet av dagen, morgendagen Noen her som har opplevd det samme og vært gravid?? Klem fra
Spinella Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ja, da jeg var gravid sist gang så fikk jeg også dette, at jeg hadde så utroooolig vondt i tennene, akkurat slik du beskriver. Så helt klart et symptom. Lykke til!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Heia:) Jeg hadde det denne gangen, men fikk det ETTER positiv test. Hadde det mye fra uke 4-5 og så har det avtatt litt etterhvert:) Krysser fingre for deg!
Indigo 08-10-13 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hei. Jeg hadde utrolig sårt tannkjøtt noen dager før ikm.. Lykke til!
ღ askepott ღ Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Det er akuratt sånn jeg hadde det før jeg testet Itillegg iset jeg i tennen, og var liksom øm i tannkjøttet... Du fortjener det SÅNN å være gravid nå snuppis!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2010 Tusen takk for svar jenter Selv om jeg testet negativt i dag på CD 25, er det jo ennå 3-4 dager igjen til IKM, så håpet er jo ikke ute 100% enda, hehe!!! Ha en strålende fin helg Klem fra
Sommerfugl82 Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde det Det var et h uten like, i tillegg til en følelse av å ha 30 visdomtenner som skulle poppe ut av trynet, og tar jeg ikke helt feil var det ca. 4 dager, en liten uke før jeg testet positivt;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå