Gå til innhold

Håper på en liten til...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig lyst på en til nååå!! Men har bare jobbet en mnd etter endt første permisjon, minsten er litt over året, så jeg tørr ikke komme på jobb å måtte fortelle at jeg er gravid igjen. Så derfor drøyer jeg det til over sommeren. Vet jo at jeg blir dårlid da jeg har blitt det med de tre andre. Men jeg kjenner suget etter en sistemann.

Hadde faktisk trodd at jeg ville føle meg veldig ferdig med 3 unger.

Men tror at både jeg og mannen min koser oss sånn med å være en stor familie at det vil gå fint med en til.

Er inne her å misunner dere gravide nå:)

Lykke til alle med mageboere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dør du erstatter jobben deg dagen etter,men familien og venner savner deg resten av livet:)

hadde satt familien og dine følelser og ønsker før jobben:) du har faktisk lov å være gravid og du har lov å være syk:)

men forstår at det er vanskelig å være mye gravid i forbinnelse med jobben:) og det er da ikke lenge til sommeren, dessuten er det godt for kroppen med 1,5 års pause og helst 6 mnd ammefri før en begynner et nytt svangerskap:)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Min mann har 2 barn som bor her annenhver uke, så har vi 2 gutter på snart 2 og 4år sammen. Trodde jeg skulle føle at det var nok men, nei....nå er jeg jaggu gravid med nr 3=) Lykke til=)

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Må smile litt for meg selv;) Rart det der med lyst på flere barn... Selv er jeg 4.gangs nå og har i tillegg to stebarn som bor fast hos oss, så det burde vel kanskje holdt før jeg ble gravid denne gangen;D Forstår godt bekymringen for jobben; samme hvilke rettigheter man har ønsker man jo å bli tatt som en arbeidstaker til å stole på. Men: $. gang trenger ikke være lik som de andre. Jeg var frisk og rask i de første tre svangerskapene, men denne gangen har jeg vært helt "utenfor": ufattelig trøtt og kaster ennå opp (31+6 i dag). Kan tro jeg ble overrasket over forskjellen;o

Lykke til med avgjørelsen.

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Må smile litt for meg selv;) Rart det der med lyst på flere barn... Selv er jeg 4.gangs nå og har i tillegg to stebarn som bor fast hos oss, så det burde vel kanskje holdt før jeg ble gravid denne gangen;D Forstår godt bekymringen for jobben; samme hvilke rettigheter man har ønsker man jo å bli tatt som en arbeidstaker til å stole på. Men: $. gang trenger ikke være lik som de andre. Jeg var frisk og rask i de første tre svangerskapene, men denne gangen har jeg vært helt "utenfor": ufattelig trøtt og kaster ennå opp (31+6 i dag). Kan tro jeg ble overrasket over forskjellen;o

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...