Huleboer nov 2011♥ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Og jeg har testa positivt på ikm dagen begge gangene jeg har blitt gravid ( men mista i sa). Kommer nok tanta snart da.... Flere uke 4 jenter som har testa?
Spinella Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Ok, ikke for å gi deg falskt håp eller noe. Men jeg testet negativt dagen etter IKM, og jeg ble så deppa og gråt osv. Men så, 8 dager etter IKM testet jeg positivt! Så så lenge tanta ikke har kommet så er det jo et øøøøørlite håp. Lykke til med prøvinga uansett
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Kanskje ikke alt håp er ute allikevel da:) Er jo lov å håpe litt midt oppe i all prøvinga! Gratulerer så mye med spire!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hei =) Jeg hadde ikm den 28. Ikke noe mens enda.... Tatt test 2 dager nå ( på ettermiddagen ) NEGATIV som vanlig. Men jeg har aldri gått over tiden før så lurer på hva som skjer med den her kroppen nå ... Vi får krysse fingrene for oss !! Hold meg oppdatert på når du tester igjen da;)) klem sessan
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 Hei:) Ikm samtidig vi da, 3 dager over ikm i dag. Ja krysse fingrene for at det vokser en liten spire i oss begge:) Skal teste igjen i mårra tidlig jeg, hva med deg? Klem
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 jeg fikk mensen i går kveld ( Faen kjempe deppa i dag. Samboeren min ble faktisk veldig skuffet den gangen her selv. Vi trudde nå at det satt !! Begynner å bli ganske såååå lei. Hvordan går det med deg da??? Lykketil videre ihvertfall =))
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk faktisk mensen i går kveld jeg og, skuffelsen er stor her i huset også... Starta en ny pp i dag med trippel dose biodro gel. Hvor lang syklus har du, når blir ny ikm? Lykke til videre til deg også
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 har syklus på 30 dager , så min nye blir jo 30 feb da.... Prøver igjen , men denne gangen var skuffelsen såå stor. har du prøvd det før? kanskje det er noe å anbefale? når tar jeg det?
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2010 Jeg begynte på det litt ute i forrige syklus, men det skal egentlig tas fra cd1. Skal visst bedre eggene, lest flere innlegg her inne om folk som har blitt gravide på det, så prøver jeg da:) Syns også jeg får litt mer energi av de, det er jo positivt uansett: Tar de på mårran før frokost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå