Gå til innhold

Crinone - Når/hvordan slutte?

vbu

Anbefalte innlegg

Jeg fikk se en liten sprellende 5 cm spire i går. Etter 4 MA og SA var det et stort steg og nå kan jeg begynne å håpe på alvor at det går denne gange (selvom jeg er nesten redd å si det høyt). Er 12 uker i morra.

Men nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre med Crinone. Ble fortalt å ta det frem til uke 12. Men skal jeg bare slutte plutselig eller trappe ned? Fikk det fra sykehuset så legen min vet neste ikke hva det er og jeg fikk beskjed at jeg ikke skal komme tilbake til sykehuset før UL. Noen som har erfaring her?

Fortsetter under...

Det er så deilig å endelig få positiv feedback på ultralydundersøkelsen, hurra for deg! :) Jeg gråt av lykke så tårene trillet når jeg var på min ordinære UL i romjulen. Etter mange tragiske undersøkelser var det endelig min tur til å ha en normal baby i magen. Ubeskrivelig...

Angående Crinone, man skal visst slutte over natten. Jeg syntes også at det var litt rart å slutte helt plutselig, men det skulle visst være sånn, og det var godt å få kroppen sin tilbake. Jeg synes det var stress å bruke, følte at det hele tiden minnet meg om at jeg hadde unormale svangerskap, og det ble ikke bedre da Crinonen etterhvert ble misfarget, og jeg trodde jeg blødde og hadde ny abort. Herlighet, alt vi må gjennom for å få barn... :)

Jeg kommer i hvert fall ikke til å savne Crinonen! For noe grums. Heldvis har jeg sluppet misfarging, må ha vært veldig stressende!

Men ja det er stressende å plutselig stoppe... Med alt dette stresset så skjønner jeg ikke hvordan folk går inn for runde nummer to av unger. Akkurat nå tror jeg kommer til å bli så glad hvis jeg klarer å holde på lille spiren at den blir nok for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...