Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg føler meg så crap for tiden,med fett hår og poser under øynene. Og jeg var visst ikke alene om det leste jeg igår her inne. Så jeg tenkte vi kunne lage en tråd om skjønnhetstips :-) Så kom gjerne med ditt beste skjønnhetstips
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Drikk masse vann! Og kom deg ut på tur!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Nok søvn, ansiktskrubb to-tre ganger i uken, pent forma øynebryn, drikk nok vann, omega 3. God holdning, smil og et godt humør!
Hildemor fra vest Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Nok søvn er nok viktig ja men ofte lettere sagt enn gjordt. En god rens av huden morgen og kveld. Dusjer håret annenhver dag men kroppsvask i dusjen hver dag. En lett make-up,bruker selv ID foundation daglig som gir en naturlig makeup.Litt lys brun kajal og maskara og lebepomade med lett farge. Sunn mat og frisk luft er godt for kropp og sjel. Smil til verden og verden smiler til deg;-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Har du fett hår bør du skifte shampoo. Jeg gjorde det nylig - skifta til Redken. Dyrt ja, men du verden for en forskjell.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 ..og bruker du Redken el andre dyre merker koster de bare en brøkdel om man bestiller på Strawberrynet el.l. Men uanz, andre tips: Vask ansikt morgen og kv med renseskum (jeg sverger til Shiseido) og peel huden noen ganger i uka. Selvbruner noen kvelder i uka før sengetid gjør også sitt for å heve utseendet:). Daglig pleier jeg å bruke; fuktighetskrem, øyensminke (litt skygge, kajal, mascara) og nappe/sminke brynene i fin form. Bruker I.D. foundation pudder som foundation, eller også Kanebo sin liquid finish foundation- den er kjempe"lett", så ser nesten ikke at man har noe på huden, bare at den blir glattere og får fin glød. Concealer på mørke ringer underr øynene og røde prikker o.l er et must. Dusj og barber legge rosv daglig, og bruk en lotion med god lukt, f.eks Body Butter fra Body Shop som kommer med masse ulike lukter. nOg litt diskret parfyme Håret er superviktig for å føle sge bra. Vask annen- tresjehver dag, alt etter hvor fett eller tørt det er og bruk tilpasset shampo ti din hårtype. Jeg fiksre alltid håret bra, for hår kan virkelig skape et menneske!! Klipp det hver 6 uke så det ikke blir for slitt. Bruker litt stylingprodukter og føner det i fasong. Og en elegant garderobe er sef viktig for å føle seg fresh! Høye hæler, fine topper med belte i livet, kåper og pene skjerf- og litt smykker. Noen vil sikkert si jeg er jålete som er såpass nøye med utseendet og klær, men det gjør ihvertfall underverker for selvfølelsen at man føler seg bra selv! Gjør noe med hvordan man opptrer:) Generelt; spis lite sukker, drikk mye vann, kutt ned på hvetemel og gjær-produkter som gjør en oppblåst, spis müsli med lite sukker og frukt/grønnsaker. og sov så mye som mulig:) Og dropp selvsagt røyken!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Og jeg glemte; rens huden ukentlig emd ansiktsmaske, og flere ganger i uka kan man bruke en fuktighetsmaske om man har litt tørr hud- f.eks Shiseido sin, den er kjempegod. Jeg pleier å ta den på om kvelden i stedet for ansiktskrem av og til, og sove med den, da er husen supermyk om morgenen. Og øyenkrem er viktig for å bekjempe rynker: Sans soucis har en kjempegod og veldig fet øyenkrem som gir masse fukt til det sarte området rundt øynene som lett får rynker. Og smør hendene med en fet, gd krem som lukter godt- det føles deilig etterpå
Himmel og hav Skrevet 29. januar 2010 #10 Skrevet 29. januar 2010 Et smil, litt mascara og en god hårklipp!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Mange gode tips her anonym 10:47! Lurer litt på hvilken selvbruner du bruker?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #12 Skrevet 29. januar 2010 Herregud, så omfattende rutiner enkelte har. Trodde poenget var skjønnhetstips for småbarnsmødre som ikke har allverdens tid og overskudd.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #13 Skrevet 29. januar 2010 Anbefaler trening jeg, trenger ikke være mange timer hver dag. Langt der i fra. Men man får en fin glød og god samvittighet, og selvfølgelig masse endorfiner som hjelper på det meste. (evt bare være ute og få roser i kinnene). Ellers bruker jeg nøyaktig 5 minutter på badet. Litt ID pudder, eyeliner og mascara. Tar knapt 3 minutter egentlig. Bruker Redken shampo, kjøpt i USA billigere enn Herbal essences på butikken. Er ellers ganske "handikappet" i forhold til hår og frisyrer, så ingen tips der. To viktige ting, tørk deg ordentlig tørr med et litt grovt håndkle, innebygget peeling, bruk body lotion og ansiktskrem. Jeg har tørr hud, og bruker Biotherm eller Clarins bodymilk/lotion, og i anskiktet Clinique superdefense. Og med dusjen har stellet ditt tatt 10 min, og da rekker du en kjapp spasertur på 30 min eller litt gym på stuegulvet før. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 Det er faktisk ikke så omfattende som det virker når man har rutiner på det!! Sminken bruker jeg under 10 min på om morgenen, og dusj og evt hårvask og styling tar jeg på kvelden (vasker ikke håret daglig heller). Og en del av det andre jeg beskrev er jo slikt de fleste gjør- bodylotion, håndkrem osv. jeg tipset bare om merker. Og det blir fort rutine å bruke renseskum når man vasker ansiktet morgen og kveld- man vasker seg jo uansett, så det er jo ikke så mye mer jobb. Selvbruner; bruker nå Dior til ansiktet, den er ok. Brukte Lancome før, bra den også. Og 10.56: jeg er småbarnsmor og har hverken all verdens tid og langt fra overskudd selv- men dette har jeg ingen problemer med å klare! Greier å fikse meg selv og begge ungene fullt ferdig påkledt og spist på under 1 time om morgenen. det er vel ganske vanlig:) Det ble spurt etter tips, så da ga jeg alle jeg hadde, værsågod;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #15 Skrevet 29. januar 2010 anonym 10.56: Trenger jo ikke gjøre alt det hver dag, det er jo bare tips! Uansett gjør jeg hvertfall nesten alle de rutinene, enda jeg er alene med to små. Jeg trenger å føle meg fresh, så står opp fem min tidligere for ta den rutinen. Tar ikke lang tid når man er vant med det. Viktigste tips fra meg, er nok søvn, rens av hud morgen og kveld,(peeling et par ganger i uken), maskara og solpudder/rouge. Og generell sunn livsstil med sunn mat og litt trening gjør susen!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Selvbruningskrem er mitt hotteste tips. Jeg bruker forskjellige av disse fuktingskremene med litt selvbruning i (bruker dove nå). Jeg synes det gir et pent resultat, der man egentlig ikke ser brun ut, men den verste gustne looken forsvinner som dugg for solen:-) Ulempen er at de lukter litt, men jeg pleier å smøre meg på kvelden, og så smører jeg med fuktighetskrem som lukter godt morgenen etter.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #17 Skrevet 29. januar 2010 Drit i å kjøpe ansiktsmaske. Pisk et egg og smør det i ansiktet - la det stivne og skyll med kaldt vann. Gjør underverker for huden. Babyromper blir ru i forhold;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #19 Skrevet 29. januar 2010 Enkel grei gjør-seg-selv frisyre er alfaω! Den må rett og slett være Vask - ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå