tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Da startet min permisjon så da er det vel bare å vente. 21 dager igjen. Kjedelig ventetid,men burde vel egentlig nyte det siden det antageligvis er siste gangen jeg går gravid og det er siste tiden til å nyte med kun ett barn,snart blir det veldig hektisk. Men spennende. Gleder meg til å se hvordan lille gutten er,men har begynnt å grue meg sånn til fødelen da den var ekstremt lang sist. Men det går nok bra. Snart er det Februar:) Lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141356504-da-var-permisjonen-igang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, skjønner den, er lang ventetid, og for "oss" som har ett barn fra før, har som oftest en del utstyr, så vi slipper ut å kjøpe alt for masse, og slipper denne skruiingen i sammen av ting. Jeg har kun fornyet stellebordet, ellers så er det klær og sengesett/tepper, kan jo ikke ha rosa på en gutt.. Så alt er liksom i hus og ordnet. Men, nå veit jeg at min kommer seinest på onsdag, så da har jeg lagt på vugga og senga, pakket baggen hans og min til sykehuset. Ordnet ferdig barnerommet, selv om han blir liggende på vårt rom den første tiden. Bare gleder meg nå. Jeg håper fødselen din blir bedre nå enn den var sist. Har du ringt føden, de har alltid en som jobber der som tar seg ekstra av de med fødselsangst, som kan være gode å prate med. Du kan også skrive ett brev sammen med hun, om hvordan du ønsker fødselen. Du får ha lykke til, håper du får en fin permisjonstid før og etter fødsel:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141356504-da-var-permisjonen-igang/#findComment-141357216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå