Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Fått sykepenger, og på nav slippen, så står det at det er utbetalt sykepenger fra 01,01-15,01. Vil jeg da i februar få utbetalt fra 15,01-15,02 ? Eller vil de alltid betale 2 uker på etterskudd? Trodde jeg ville få hele månedslønn hver måned, ikke bare 14 dagers lønn...
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Jeg får hele mnds lønner av sykepenger fra nav.. men første mnd fikk jeg halv lønn for jeg hadde jobba inn til halv lønn fra jobben... så de betalte det resterende.. men tror du skal ha full... de utbetaler 1 gang i mnd så...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har vært sykemeldt i flere måneder nå, og har iløpet av den perioden levert sykemeldinger (som har gjeldt for 3-4 uker av gangen, vel å merke) inn i tide hver gang (så det er ikke "min skyld" at utbetalingene har blitt som de har blitt) - likevel har jeg ikke fått én eneste normal lønning. Noen ganger utbetalt for opptil 15 dager, iblant bare for 3-4 dager. Slitsomt, men alt har iallflall kommet inn på konto, om enn veldig oppstykket. :-S
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Ja det lurer jeg også på... på nav siden sider står det utbetalingdatoer og den første datoen er merkert med stjerne. Under står det. Utbetalingsdatoene merket med * gjelder utbetaling for foregående måned. Så da må jo resten komme da eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå