Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er skikkelig trøtt, snuppa har våknet mange ganger i natt. Har hatt feber for to dager siden og masse diaré igår. Bør jeg være hjemme med henne en dag for sikkerhets skyld, eller bare pelle meg på jobb?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Hun skal være symptomfri i 48 timer med diaré eller oppkast. Hadde hun det i hele går, skal hun være hjemme fra barnehagen i dag...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Hvem er det som passer henne da når du er på jobb?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Regelen om å være symptomfri i 48 timer er jo en regel barnehagene bruker for å redusere smitte og ikke noe rart de bare har funnet på. Alle burde praktisere denne regelen enten det gjelder å sende barna til dagmamma, i bursdag etc. Barnet bør være i kontakt med så få mennersker som mulig for omgangssyke smitter så utrolig lett!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Ok, så jeg bør bare holde henne inne idag eller?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Ja, uten tvil. Forøvrig ettersom hun går til dagmamma er det en stor sjanse for at vil det slå tilbake på deg om du sender henne når hun er smittsom. Blir dagmammen smittet kan det være hun er syk på mandag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå