Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg er en ung mann som lurer på når jeg får den gleden av å blir far for første gang Håper og gleder meg til svar Jeg er født 051184 Mvh S
Sanna28 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei, Har du kjæreste? Jeg får ikke helt opp et stabilt forhold her enda... Men det kommer etter hvert. Evt at det er litt turbulent i perioder...? Jeg får opp en del usikkerhet også. Kanskje litt følelsen av å ikke strekke til/være god nok...? Det kommer til å roe seg litt, men dere må jobbe med det begge to. Jeg får opp 3 barn på deg. Jeg tror det blir 3 gutter. Evt 2 gutter og ei jente. Jeg tror du får første barnet ditt i slutten av 2011. Jeg får opp at du får ny bolig i løpet av 2010. Muligens at du blir samboer da. Jeg får opp leilighet og den ligger i 2. eller 3. etasje. Jeg tror den ligger ganske sentralt i en by. (Jeg har lyst til å si Oslo, men det kan godt være en annen by i Norge også). Det er en koselig bakgård dere har utsikt til fra leiligheten. Jeg får opp at du gjør det bra på jobben og at du har en grei inntekt. Jeg får opp at du har en litt tung jobb og at du bruker hendene dine mye på jobben. Jeg får også opp svarte klær... Er dette noe som stemmer? Pass på å ikke la deg utnytte!! Jeg får opp at du er veldig snill og stiller opp for alle. Det er ikke alltid folk er like flinke til å yte tilbake... dessverre... Lykke til! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå