flise78 Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei dere der ute i samme båt!! Som flere av dere i samme båt, så trodde jeg ikke dette kom til å bli aktuelt for meg og min mann, men nå er det en gang slik. Skuffet over å ikke klare det selv men alikevel glad for at det går ann å få hjelp. Lurer på hva som venter oss når vi nå er i gang med utredning. Tips og råd mottas med stor takk. Gurer meg til alle undersøkelser og diverse og er redd det blir hardt psykisk sett. Noen som vil dele erfaringer med meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141356343-n%C3%A5-er-vi-her-etter-14-pp-hva-venter-oss-n%C3%A5r-legen-har-sendt-brev-til-riksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
titinn Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 hei! skjønner det godt. Er i 15 pp selv om skal snart inn til ullevål for ivf. Gruer meg litt....men er forbredt på nedturer. Har dere akkurat startet utredning nå? Da venter sikkert hormonprøver tenker jeg og sædprøve av mannen. Jeg hadde røntgen av eggledere mens andre steder bruker de lapraskopi som er en kikhullsoperasjon. Hvis du har problemer med eggløsning får du evt pergotime som jeg har fått i ventetiden. vet ikke hvordan det er på riksen så mulig andre har mer info om stedet og behandlingen der. Lykke til:) vi håper på store mager i 2010! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141356343-n%C3%A5-er-vi-her-etter-14-pp-hva-venter-oss-n%C3%A5r-legen-har-sendt-brev-til-riksen/#findComment-141356666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flise78 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Legen har tatt hormonprøver av meg så jeg rekner med mannen står for tur med kvalitet av sædceller. Jeg hadde gjennomlysning i egglederene i september, legen hadde ikke fått svar på det men som dem sa på riksen-det så greit ut. Lurer på hvor det papiret er blitt av?? Tok det lang tid fra dere ble søkt inn av fastlegen til dere fikk svar og evnt ventetid? Du har gått på pergotime uten hell ja, vil du fortelle meg hvordan du opplevde det/bivirkninger? Har hørt fra en del som har gjennomgått prøverør at dem får problem med stoffskifte i etterkant, ser ikke så lyst på det akkurat, men noen sjangser må man ta. Når har du tid på Ullevål? Skjønner at du gruer deg, men prøv så godt du kan å tenke positivt, kanskje magen kommer nå 2010...krysser fingrene for deg:-) Jeg har ivertfall bestemt meg for å se positivt på dette (om det ikke alltid har vært lett) og i tillegg være realistisk....det er mange som får det til og det skal vi også, sant?? Håper og på mage i løpet av året:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141356343-n%C3%A5-er-vi-her-etter-14-pp-hva-venter-oss-n%C3%A5r-legen-har-sendt-brev-til-riksen/#findComment-141385414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå