Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Null, ett eller to barn? Har satt inn to befruktede ivf-egg og venter spent på testdagen. Jeg er født 07.09.70. Noen som vil spå antall og kjønn? I så fall blir jeg veldig glad
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ser for meg 2,og der ser ut til å være en av hver. Jeg håper jeg har rett-i såfall blir her dobbel lykke hos deg. Lykke til )
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Hcg-prøven slo i alle fall veldig positivt ut idag - så NOE er det iallefall her
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 Spennende!!! Alt er velkomment - kjærkomment og velkomment! Håper bare det/de klarer å klore seg fast tiden ut denne gang...!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 Da har jeg hatt UL og vet at det bare er én baby - men endelig har jeg fått oppleve liv og vidunderlig hjertelyd :) Er det noen flere enn BellaSnella som vil spå/se på kjønn? Jeg tror det opprinnelig var to stk jeg, men hadde en blødning i 6. uke og tror jeg mistet en da. Nå er jeg 7+4 på vei og håper dette går godt...
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Jeg fikk opp en baby før jeg leste at du hadde vært på UL. Jeg får opp en gutt og at alt går bra. Jeg tror ikke du har mistet et foster. Jeg skjønner at du er redd for å miste nå, men prøv å slapp av og ta det med ro! Spis sunt og vær litt i bevegelse. Legg deg gjerne litt hver dag og hør på litt rolig musikk (meditasjonsmusikk, naturlyder el.l). Jeg tror du har godt av å koble av litt. Lykke til
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2010 Tusen takk Sanna28!!! Fantastisk å høre at du får opp at det går bra!!! Kjønn er ikke viktig for meg egentlig - bare at det blir en baby :) Skal følge dine råd om avkobling! Har faktisk slik musikk/lyd du beskriver et sted...
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Det høres bra ut Det finnes sikkert noe på nett også hvis du søker. (Jeg vet det er noe på youtube, men det er mest "snutter" på 3-4 min. Og det blir litt stress om du hele tiden må klikke på en ny for å få mer musikk..) Absolutt det viktigste at babyen er frisk og sunn!! Jeg har veldig sansen for guttebabyer selv (har sett mange her ønsker seg jenter), så synes du i såfall er heldig som får gutt Kos deg i graviditeten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå