Gå til innhold

Musikk og bøker for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hører du på for tiden? Jeg handlet mye mp3-musikk i går, og har kost meg med musikk på øret. Den nye til D'sound passer meg utmerket.

Bøker. Mannen min var ute og handlet bøker til meg i dag. Den siste til Roy Jacobsen og 3 bind Min kamp av Knausgård. Begynte på Jacobsens roman i dag, og jeg liker den! Liiiiker!

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med en Stephen King bok.. Hva var det nå den heter.. Liseys historie?? Tror det var det. Har akkurat begynt på den, så vet ikke om den er god.

Musikk. Jeg elsker jo Robbie Williams så han hører jeg alltid på litt innimellom. Akkurat nå har jeg kjøpt meg samleplata This is it med Michael Jackson som vi hører på her.

Ellers hører jeg veldig mye på radio så får med meg mye fin musikk der.

Skrevet

Akkurat nå leser jeg Ut og stjæle hester av Per Petterson, og så ligger Thunder Road av Erling Kaasa på vent.

Og av musikk går det for øyeblikket i Haddy N'Jie og hennes sister plate. Utrolig god soul.

Skrevet

Jeg kjøpte med Haddys plate etter å ha lest innlegget ditt. Kjøpte den som MP3 på platekompaniet, og den er som du sier, helt utrolig god soul. Denne kommer jeg til å høre mye på.

Skrevet

Av musikk går det veldig mye i radio om dagen.. Så hører på det som er der.

På MP3 spilleren min har jeg akkurat nå bl a: Michael Jackson, Katy Perry, Mods, Bon Jovi, Colbie Callait, og masse annet... Humøret spiller mye inn ang hvilken type musikk jeg lytter til.

Har akkurat lest ferdig to Unni Lindell bøker. Skal begynne på Liza Marklund nå - den ligger på nattbordet mitt å venter.

Har flere bøker på listen min over bøker som skal leses fremover, så er vell bare å begynne på toppen. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...