Gå til innhold

Er temmelig fortvilet her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor gidde ta seg tid til det liksom...alltid noen som må tvile...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi her, skal svare på spm ditt...jeg mener det er bedre å være tidlig ute med å forklare, gutten min har fått m kondom den ene gangen han har vært hos henne etter dette ble kjent. På skolen får de gratis kondomer fra 8 klasse. Er bedre å vre føre var mener nå jeg.

Jenter får gratis p-piller på helsestasjonen så dette er noe de også kan ordne selv fra de er 14

Skrevet

Sto ikke mye i den bloggen..Fant ikke kommentarer heller jeg..

Skrevet

En ting å på det sterkeste anbefalle jenta di å ta p piller, en ganske annen ting er å tvangsmedisinere noen. Det er faktisk begrenset hvor langt inni hennes sexliv og kropp du kan styre.

Skrevet

er jo ikke hennes jente da, det er sønnen..og man skal da gjøre sitt når guttungen er 14 ÅR jeezes...kanskje ikke mulig og styre 100% men det er fullt mulig og rettlede han.

Skrevet

Dessverre var jeg så opprørt at jeg ikke leste igjennom før jeg postet og hadde tonnevis av skrivefeil.

Skrevet

Hmmm, der var den borte gitt...

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på den. Står at den ikke eksisterer lengre.

Håper alt går bra med deg HI. Krysser også fingrene for at jenta ikke er gravid..

Skrevet

Kommer heller ikke inn lenger. Hvordan går d med dere?? Håper at at d står bra til ;)

Skrevet

Lurer på om HI her er har noe til felles med hun som skreiv for et par dager siden at hennes 14 år gamle datter er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...