Gå til innhold

Er temmelig fortvilet her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tenker dere når dere ser denne bloggen???

babymor.blogg.no

vær så snill å svar meg,da...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er at jenta mest sansynelig ikke er gravid.....

hi

Skrevet

nei det ble feil sagt....men dere skjønner hva jeg mener. Jeg er i meget nær relasjon til gutten hun snakker om.

Og fant denne bloggen nå....

de har vært sammen i snart 2 uker...

hi

Skrevet

Har de vært sammen i 2 uker?? og hun "vet" at hun er gravid??

Åh herre..leste at de krangler med foreldrene osv nå...for det var jo rart...de har vel helt panikk... Det der er bare trist rett og slett...uff..

Skrevet

Håper for alle de involvertes skyld at hun ikke er gravid!

Skrevet

Antagelig sykelig opptatt av å få et barn. Vet hun er helt opphengt i unge mødre og bloggen til hun mamma1995 eller hva den heter.

Vi vet de har hatt ubeskyttet sex en gang, thats it.

hi

Skrevet

Skrev jo at jeg er i meget nær relasjon til gutten....hele familien er i sjokk..mest over at hun kan finne på å opprette en blogg om dette uten å være i nærheten av noen symptomer engang.....

Skrevet

Herregud, ser ut som den jenta er mentalt forstyrret eller noe. Regner med du er guttens mor? Hva mener han selv om dette?

Skrevet

hmmm...riktig tippet:)

samme det, nei han er litt sjokka selv, men forstår ikke helt konsekvenser osv...blind av forelskelse

kom over bloggen nå, på jobben.

ho har sendt meg ustyrtelig mange mld som omhandler hennes evt graviditet i en uke nå...

takk for støtten på det med at noe ikke stemmer(sier det bare på en penere måte)

jeg kan jo bli gjenkjent her....

Skrevet

Hvis du virkelig er moren til denne gutten må jo dette være helt forferdelig for deg! Har du snakket med jentas foreldre?

Skrevet

Ja ringte henne i dag og sendte henne en sms nå ista(var litt sent) om at hun måtte se til at denne syke bloggen ble slettet...

Moren forstår nok ikke alvoret er jeg redd, hvordan fortelle henne at dette er en syk ting å gjøre?

Min sønn blir nektet å treffe henne inntil videre iallefall...

Uff ja det er helt forferdelig...mistenker at hun bruker sønnen min for det han er verdt for å prøve å bli gravid. Han er litt umoden for sin alder og lar seg lett lede pga en diagnose han har da...

Skrevet

Huff, så trist! Jeg la igjen en kommentar, håper hun leser den før hun sletter bloggen.

Hva sier sønnen din til dette? Tror ikke det hjelper å nekte han å se henne om han ikke forstår hva som kan skje om de fortsetter og sees. Har du fortalt han at det virker som om hun gjør alt for å bli gravid. Spør om det er noe han vil gå med på.

Skrevet

Kjøp en Clearblue digital, inviter jenta hjem til dere og be henne ta en graviditetstest der og da. Du sier de har hatt ubeskyttet sex en gang, vet du når det skjedde? Dersom det stemmer at de bare har vært sammen i 2 uker og det viser seg at hun er gravid, høres det jo ikke ut som at sønnen din kan far til barnet.

Skrevet

Takk for kommentar:)

Har lyst til å skrive jeg også, et skikkelig alvorsord fra meg, men best å la det være.

Ble enig med mammaen at hun skulle ta henne m til legen for å få avkreftet(forhåpentligvis) graviditet og at hun skulle skaffe p-piller til henne som hun skulle gi henne. Nei full nekt vil nok bare føre til at de gjør alt de kan for å trosse oss.

Skrevet

Jeg ble seriøst kvalm da jeg leste dette.. Får HÅPE for alles skyld at hun ikke er gravid, og ikke blir det med det aller første heller.. Du får si til sønnen din at hvis han har ubeskyttet sex med noen igjen før han blir 20, så blir han kjemisk kastrert! :)

Skrevet

Uff, for en utrolig kjedelig situasjon... Er foreldrene til jenta oppegående mennesker da? Jeg tror nesten jeg hadde ringt overalt jeg kunne for å få råd. Helsestasjon, barnevern. Hun kan jo umulig være ved sine fulle fem, denne jenta. Jeg blir helt dårlig altså, ønsker deg masse lykke til med dette, håper du vinner frem bittelitt fornuft i det minste :(

Skrevet

Jeg har snakket med barnevernet. Vet hun har vært på helsestasjon og fikk råd av bv å ringe dit, men har ikke nådd fram enda.

Enannen mulighet hvis jeg ikke sporer fornuft hos foreldrene er å kontakte bv igjenn for en bekymring. Skal jobbe mer med dette i morgen. Ser forresten at hun har nettopp forandret bilde etc på blogget hvilket betyr at hun sitter opp nå. Synes jeg er hårreisende. Min sønn må masj i seng kl 23 når det er skole ihvertfall...14 år!

hi

Skrevet

Skrev en kommentar der jeg óg... foreldrene hennes er jo bare nødt til å ta tak i det...de er jo barn herlighet...syns synd i sønnen din da, han er vel "bare med på notene" spennende liksom...håper han og skjønner han må holde seg unna henne!! Hun har tydelig et mål og manipulerer seg til det.

Ønsker deg iallfall lykke til håper det ordner seg for dere!!

Skrevet

Magefølelsen min sier at dette er en blogg HI har opprettet selv for å trolle litt og lage litt liv

Skrevet

huff.. for en fæl situasjon! krysser fingrene for at jenta ikke er gravid!

men hvordan i alle dager er det i det hele tatt mulig å vite det når de har vært sammen i 2 uker?? har hun tatt en test? eller tror hun at man blir gravid hver gang man har sex?

gikk faktisk å tenkte på idag hva jeg ville ha gjort om en av mine barn kom hjem i en alder av 15-16 år å fortalte at de ventet barn.

konkluderte vell egentlig med at jeg skulle ordne dem p-piller som jeg selv skulle fore dem med til faste tider fra de var 15.. men nå ser jeg at jeg kanskje skal være føre var og begynne når de fyller 14 :P

hva mener foressten dere om det å gi p-piller til ungdom? er det å oppfordre dem til å ha sex?

Skrevet

Vanskelig for gutten å holde seg unna, hvis han har en diagnose som gjør han lett å lede og i tillegg får sex hos henne. Veldig mange 14-åringer vil ha vanskelig for å si nei til det, tror jeg.

Hvis hun ønsker å bli gravid, lar hun bare være å ta p-pillene hun får. Hvis dere vil være sikrere bør hun få noe som varer i lengre tid, for eksempel p-stav/implantat, p-ring, p-sprøyte. Men vet ikke om hun kan presses til dette av moren sin, dersom hun ikke vil ha det. Og gutten bør kanskje få opplæring i kondombruk.

Skrevet

Hehe...deg om det. Skal love at jeg har viktigere ting å foreta meg enn å opprette falske blogger.....

Jeg takker for all støtte og gode råd, er litt godt å få andres synspunkter selv om jeg ser selv at dette er sykt...

Tusen takk for komentarene som jeg håper jenta leser i morgen tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...