Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #26 Skrevet 28. januar 2010 Har smurt brødskive for så å glemme de - kom på det etter noen timer når sulten kom eller fordi mannen kom hjem til tomt hus og mine smurte skiver på fjøla ..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #27 Skrevet 28. januar 2010 Husker dere hun blonde dama som var programleder i Go' elg på nrk for en del år siden? Hun ble intervjuet av Gravid tror jeg det var, om ammetåke og div. Hun hadde vært på postkontoret med vogna,Gjort ferdig sitt ærend, og gått hjem...uten vogna. Det gikk en god stund før hun merket at noe manglet. Da løp hun tilbake, og der stod vogna..
Agehya Skrevet 28. januar 2010 #28 Skrevet 28. januar 2010 Jeg satt i stua på kvelden og så på tv. Kunne ikke forstå hvorfor det dugget så på alle rutene, og jeg såg så uklart. Helt til det gikk opp for meg at jeg egentlig holdt på å koke flasker.... Samboeren min ble møtt av en svart panne på trappa med en plastklump oppi. Må legge til at etter to ganger, gikk han på butikken og kjøpte mikrosterilisator til meg.... Kjekk sak det gitt.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #29 Skrevet 28. januar 2010 Hehehe... Det med glemte brødskive har skjedd med meg også. Aner ikke hvor mange ganger jeg smurte meg brødskive, bare for å legge det inn i kjøleskapet. Så ligger pålegget ute. Så skjønte jeg ikke hvorfor jeg var så sulten, for jeg hadde jo smurt meg et par brødskiver. Uff...er glad den tiden er laaangt over, hehe. Har også opplevd å ha glemt barnevognen noen ganger. Men ikke i butikken eller posten. Men hjemme hos mamma. Var veldig ofte på besøk hos henne da barnet mitt var liten baby. Og når jeg skulle gå, så bare kledde jeg på meg og gikk. Mamma måtte ringe og si at jeg hadde glemt igjen babyen min. Litt flaut.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #30 Skrevet 28. januar 2010 Jeg skulle vaske alle flaskene til minsten i oppvaskmaskinen. Hadde lagt dem i vaskemaskinen og satt den på. Skjønte ingenting noen timer etterpå da jeg hadde beregnet at oppvaskmaskinen burde vært ferdig,det var jo ingen flasker der!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #31 Skrevet 28. januar 2010 hahaha, hadde du satt på maskinen uten noe i?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #32 Skrevet 28. januar 2010 Hvor ble det av flaskene da? Hadde du ikke puttet dem i oppvaskmaskinen i det hele tatt da? Hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #33 Skrevet 28. januar 2010 Dette var utrolig morsom å lese. Håper flere har slike pinlige historier å fortelle. Utrolig morsom. Ler så jeg griner, hehehe... HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #34 Skrevet 28. januar 2010 Satt ikke på oppvaskmaskinen,men vaskemaskinen På ullvask av alle ting. Sikkert fordi jeg hadde vaska ull tidligere på dagen hehe. Fikk jo angst for jeg var usikker på om jeg hadde hatt oppi vaskemiddel,så jeg måtte kaste alle og kjøpe nye
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #35 Skrevet 28. januar 2010 Var en del ting æ gjorde i ammetåka, som å sette kaffetermosen i kjøleskapet for eksempel Glemte legekontroller, måtte bestille nye, osv... Det flauste gjorde æ likevel da æ hadde deadline på jobben og var stressa på morran da æ sku dra. Kom inn på bensinstasjonen, laget mæ kaffe på automaten, satt på korken, gikk ut, satte mæ i bilen og kjørte på jobben (1 times tur). Midt i kjøringa oppdaga æ at æ hadde glemt å betale!! KJørte seff ikke tilbake, men kom innom bensinstasjonen etter æ var ferdig på jobb og sa fra, så dem ikke trodde æ forsynte mæ med gratis kaffekopp med vilje. Uff
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #37 Skrevet 29. januar 2010 ja, veldig ekkel. Mormor ble 83 år, og fortalte denne historien ofte. Hun hadde vært livredd.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #38 Skrevet 29. januar 2010 Vi flyttet rett etter fødselen og begynte å pusse opp med en gang siden det trengtes rett og slett. Det å velge ut farger mens man er i ammetåka er ikke å anbefale for nå¨har vi et militærgrønt toalett. Skjønner ikke hva jeg tenkte på, er et bittelite rom også så man føler seg helt presset der inne nå. Gikk lenge å syns det var så pent til det plutselig en dag gikk opp for meg at det så fan ikke ut.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #39 Skrevet 29. januar 2010 tror jeg har den verste her...ufff...eller beste??? alt ettersom Jeg var på ferie med mamma og den 8 uker gamle babyen min. Hadde reist et stykke og jeg var skikkelig surrete og trøtt. Fant oss til rette på den hytten vi hadde leigd og jeg satte meg godt til rette i sofaen. Sat der en stund og bare slappet av. Mamma kom inn med teppene til babyen min og sto og brettet disse, jeg ser på henne og spør: hvor er babyen min???? Trodde jo hun gikk og bar på ham. Hun ser FORFERDA på meg med et blikk jeg sent vil glemme. Jeg ble nesten redd, for ja, hvor var egentlig gutten min?? Hun står slik og ser på meg lenge før hun sier navnet mitt på en fortvilende måte med det rare blikket. Jeg kikker ned og der er han!!! jeg sitter søren meg og ammer ham!! Vi lo så vi gråt lenge etterpå av denne hendelsen. Er det mulig??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #40 Skrevet 29. januar 2010 På jobben har vi en veldig søt og flink dame som ordner absolutt alt. Hvis man trenger kontorutstyr eller hvis det skal være en sosial tilstelning, så ordner hun alt. Bestiller mat, baker kaker osv. Da mini var 3-4 uker gammel fikk jeg en telefon. Den søte damen lurte på hvordan det gikk med meg og den lille. Jo takk bare bra svarte jeg. Så lurte den hyggelige damen på om jeg ville komme innom tirsdag i neste uke. Vi skal feire ... og jeg har bestilt snitter og kake. Alle har så lyst til å se den lille babyen, så hvis du orker å komme blir vi veldig glade. Joda, formen er fin den, så jeg takket høflig ja. Etterpå sto jeg med telefonen i hånda og lurte. Hvem var det som hadde ringt og hvor skulle jeg??? Det var like før jeg måtte søke opp telefonnummeret på internet, for jeg klarte ikke å koble hjernen min mot jobben...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #41 Skrevet 29. januar 2010 Den verste ammetåken sto vel egentlig min mann for... Da baby var tre uker, og pappan var begynt på jobb igjen, ringte han meg da han var på tur fra kontoret til bilen, for å kjøre hjem. Han ringer for å høre om det er noe han skal innom butikken og kjøpe. Mens vi snakker, blir han plutselig stille, så kommer det et "Shit!" Jeg spør han hva det er - og han svarer: "Jeg har glemt mobilen på kontoret" "Hæ?" sa jeg "Jeg har glemt mobilen på kontoret!" sier han, lettere irritert. "Hva snakker du i da" spør jeg "ehhhh hee hee" kom det lettere pinlig berørt fra han :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #42 Skrevet 29. januar 2010 Hahaha, nå lo jeg høyt for meg selv her. Dritbra, ser det for meg
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #43 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har noe småtteri på samvittigheten.. Begynner litt i det små med mixmastere, lommebok og mobil i kjøleskapet: Bananskall i skittentøysdunken. "mistet" lommebok, herlighet, jeg satte hele verden i aksjon for den lommeboken. Annonse i avisa og diverse. Hvor fant vi lommeboken? Joda, inni bretten på kalesjen på trilla... Var ikke den vi brukte mest, for den var storebror sin... Og der lå den leeeenge. Var faktisk ganske mange penger i den også. Også har jeg lagt igjen lommeboka på bussen, med flere tusen kroner i, skulle handle noe spesielt... Også med minstemann, jeg skulle møte mamma i byen. Kjører så fint ned i en parkeringsgarasje. Finner en parkeringsplass, legger mini i baggen, låser bilen og triller av gårde. Så skal jeg ringe mamma og si at vi er like i nærheten, for vi hadde ikke avtalt sted... Har jo alltid mobilen med... Men mobilen hadde jeg glemt i bilen, og jeg hadde ingen peiling på hvor jeg hadde parkert. Husket ikke etasjen engang. De hadde sikkert en artig stund de som sitter med overvåkingskameraene i den parkeringskjelleren, der jeg virret fra etasje til etasje og rundt omkring, og kunne ikke finne bilen. Jeg var nesten på gråten der jeg gikk, og syntes det var helt forferdelig å måtte gå nedi der med lille i vogna, mtp eksosen og dårlig luft. Fant til slutt bilen da...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #44 Skrevet 29. januar 2010 Hehehe...den var bra, 10.22. Dritbra
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #45 Skrevet 29. januar 2010 Det er merkelig dette med ammetåke. Hvor glemsk og "lost" du kan være pga den, hehe.
Mimmi84 Skrevet 29. januar 2010 #47 Skrevet 29. januar 2010 hum.. føler meg nesten litt snytt.. (ikke for det, sikkert ikke en misunnelsesverdig følelse) men jeg har aldri hatt ammetåke! ikke litt en gang. Er jo en smule naturlig sløv, men merket ikke no forskjeld egentlig. (men jeg kunne jo skylde på ammetåke da,) Tror nok kanskje den tåka lander værst om man får lite søvn.. eller kan man ha det med full nattesøvn også?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #48 Skrevet 29. januar 2010 23:00 Hehehe.. nå fikk jeg meg en god latter, syns jeg ser det hihi..Drit bra:))
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #49 Skrevet 29. januar 2010 10:22 29.01.2010 Hehe.. lo godt av mannen din:) Bra historie, samme som mannen til 23:00.. Drit bra:) Lo så tårene rant her
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #50 Skrevet 29. januar 2010 jeg hadde bestilt klær fra hm.no fikk klærna i posten, hentet pakken, kom hjem og prøvde alle klærna på. dagen etterpå skulle jeg bruke den en genseren. men jeg fant ingen av klærna det hadde forsvunnet. jeg gikk gjennom skittentøyskorgene både, min mannen sin og babyen sin. søppelet kjøleskapet under sengene under sofaen i vaskemaskinen i kled skapene. (tok ut alle klærna og bretta alle på nytt) nå i dag har jeg enda ikke funnet klæra og dette er snart 2 månder siden.... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå