:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 en venninne og jeg gikk ut og spiste og drakk litt vin, så dro vi å så på nytt på nytt inspillingen vi fikk sitte på første rad, og Kristin Halvorsen var gjest. og det var helt sykt morro. lo i 2 timer i strekk. og etter på snakket jeg med henne (jeg måtte velge mellom knut og henne og tenkte at knut kan jeg alltids dra tilbake og hilse på en annen gang) og etter på dro vi ut og tok et par drinker. det var helt sinsykt gøy! hvorfor har jeg ikke gjort dette før? så til alle dere oslobeboere som ikke har vært på nytt på nytt innspilling og som liker programmet. dra dit! det kommer dere ikke til å angre på. helt sinsykt gøy
Monajenten Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Åhhh det hørtes moro ut, så bra at du har kost deg! Men jeg tror jeg hadde valgt knut selv om jeg skjønner tankegangen din:-P
Rampongi Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 åh, hørtes herlig ut! Jeg vil også, men litt for langt å reise. NyttpåNytt er jo helt konge spør du meg.
prekæs Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Eh. Drakk du med Kristin Halvorsen eller venninna di? Jeg skal se etter deg på fredag:)
OsloMor Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Så utrolig artig, lurte litt på hvor du var hehe;) Hvem andre enn Kristin Halvorsen var gjest da? Elsker Kristin Halvorsen altså, jovial og fin! Dette synes jeg du fortjente:)!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 hehe.. jeg husker ikke hva hun andre het men hun var veldig morsom og jeg burde huske henne for hun er relativt kjent men det var helt konge men jeg ble litt satt ut når jeg klarte og si "hei kristin" og ikke "hei kristin halvorsen". det ble litt sånn "jeg later som jeg kjenner deg".. hehe. men det virket ut som det bare var jeg som tenkte på det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 jeg drakk med venninnen min. hadde jeg drukket med kristin hadde jeg død. holt på å dø i utgangspunktet. både kristin og knut på en gang - det ble mye for en liten arbeiderjente
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2010 hehe.. ja, jeg var sterkt i tvil men etter å ha snakket med kristin så holdt jeg på å kræsje i knut... hihi. det er så deilig med nye opplevelser
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2010 du får reise nedover en langhelg å bo hos meg da vet du. også drar vi sammen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2010 jeg syns foresten at det er veldig morro at du faktisk lurte på hvor jeg var hen... hehe.. da er jeg vel her litt for mye (om man kan være her for mye da )
OsloMor Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Synes det var bra du sa "Hei Kristin" jeg! "Hei Kristin Halvorsen"? Tror jeg hadde daua av latter om du hadde sagt det;D Huff, da er vi kanskje begge her litt mye, når jeg savner deg når du er borte. Savnet Cherry også, også dukket hun plutselig opp, he-he;) Bare meg som er her og "savner";urovekkende:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2010 haha.. ja kanskje det er riktig gå bare si kristin. men det føltes veldig rart ide jeg sa det... haha det er ganske mange kvelder jeg sitter her å savner deg også. så på ingen måte urovekkende men vi kan jo gå å se nytt på nytt sammen en torsdag så kan alle dibberne sitte her å savne oss
OsloMor Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 He-he, god ide:)! På tide noen andre kan føle savnet på kroppen;P!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2010 haha.. stakkars C.C. hun blir jo helt alene igjen.. hehe.
Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Så kult! hadde dere billetter eller noe sånt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2010 ja, man kjøper det på bilettservice.no (se oppp for eventuelle skrivefeil) koster 75 kr per person, så det er jo lattelig billig du har foresten ordentlig mail som vanlig
Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Du har svar. Så stilig, var det langt fram i tid du måtte bestille, og visste du på forhånd hvem som var gjester?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 28. januar 2010 bestilte for 1 uke siden tror jeg var masse ledige biletter nei ante det ikke, så det var jo maks flaks. det eneste som hadde vært mer flask var om jens var der, men kristin er ekstremt stas det også tror en vis mann var litt sjalu på at jeg fikk kristin mens han vasket hus
cherry coke Skrevet 28. januar 2010 #19 Skrevet 28. januar 2010 Hørtes ut som en herlig kveld!! Du må une deg noen sånne kvelder søtnos, det fortjener du =)
Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2010 #20 Skrevet 28. januar 2010 Haha, det synes jeg var helt på sin plass! Kult, jeg skal jamen få med meg en sånn kveld engang.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #21 Skrevet 28. januar 2010 ååååå så søt du er vi trenger alle litt fri og det er så genialt deilig når alt bare klaffer til det aller aller beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå